Declaratii de Dragoste 9

Miez de noapte.Privesc cerul si ma gandesc la cel care poate in acest moment priveste
acelasi miracol ceresc ce ni se infatiseaza noua tuturor.Surpriza. Suna telefonul si o voce
suava si plina de dragoste imi spune:Buna seara steaua mea norocoasa.Telepatia lucrase
inca o data in plus in beneficiul nostru.Luna plina avea o influenta asupra mea si nu
puteam adormi decat cu gandul la cel pe care doream sa-l am alaturi, la jumatatea care da
sens vietii mele, la ingerul meu pazitor intruchipat intr-un print aparut ca dintr-un vis care
va dainui pentru vecie. Adorm si dorm, si dorm, dar suna telefonul si aceeasi voce care
mi-a vegheat somnul imi spune acum: Buna dimineata soarele meu. Multumesc cu toata
fiinta mea, cu toata suflarea mea, celei pe care o iubesc si prin porii caruia simpt ca respir,
ca traiesc, ca vibrez, dar mai presus de orice ca iubesc.
Zano,
...pana la momentul culminant al reintalnirii, ma hranesc cu trairi si sentimente care ma
propulseaza spre cerul care ne uneste. Cat te doresc, nu am cuvinte sa iti spun, as da orice
sa fiu cu tine acum. Sa iti sarut mereu buzele fierbinti, iubitul meu, iti jur, eu nu te mint!
Ce mult as vrea sa te intalnesc cand soarele apare. Sa fim doar noi doi pe pamant, sa ne
iubim in mare. Nu pot sa imi imaginez nimic mai dulce si mai suprem decat sa fiu langa
tine. Nu este nimic altceva ce as prefera sa fac decat sa ma pierd in tine. De cate ori imi
pun o dorinta, ma gandesc la tine, si multumesc cerului pentru ca mi-a trimis dragostea
ta!Este fascinant ceea ce s-a infiripat intre noi, iubitul meu, este plin de o sete nebuna de
afectiune care tinde la reintregire, vibrand necontenit. Nu credeam ca exista ceva mai
dulce decat mierea si uite ca te-am gasit pe tine, persoana care imi rastalmaceste
gandurile in fiecare secunda si imi imbalsameaza sufletul.Pasii mei, s-au ascuns in umbra
ta.Nu ne-am mai vazut de mult.In urma lor a ramas glasul pe care uneori il mai ascult.Team
vazut in oglinda cum zambeai cu chipul tau curat.Lumea se schimba cand ne
despartim si mi-e greu, mi-e tare greu fara tine.Am sa-ti spun cand ai sa vii vorbe pe care
le stii:Zambetul tau e tot ce-mi doresc si sufletul meu ti-l daruiesc.Toate razele soarelui sa
te cunoasca, toate apele cerului sa te-nveleasca. O invaluire arzatoare de saruturi fine,
suave si pline de iubire, de la mine pentru tine!Te voi iubii mereu, din toata inima mea
Inima`mi bate si fiecare bataie pe care o simpt e pentru tine.
Esti ca o poezie ce ma face sa surad...Iar vorbele tale...Ma`nmoaie...Ma fac mai bun si
mai dulce.Esti ca soarele ce`mi lumineaza drumu` spre calea fericirii,esti lumina care ma
indruma spre eterna intalnire.
Tu poti sa te-ndoiesti de soare,de focul ce scanteie-n stea,de legile nemuritoare...da` nu,
si de iubirea mea!
Te-am vazut intr-unul din visele mele de fericire,apoi ai disparut...te-am cautat peste tot
si nu te-am gasit,apoi te-am cautat adanc in inima si acolo te-am gasit pe tine inger grabit
intr-un colt ascuns...atunci ti-am frant aripile si te-am inchis nadajduind ca vei fii al meu
inger fara de prihana...intr-un tarziu vazand ca nu exista speranta ti-am dat drumul sa
pleci ,iar tu in drumul tau grabit te-ai oprit o clipa, numai o clipa mai privit si ai plecat.in
urma ta visul meu a fugit dupa tine dar nu te-a putut ajunge,erai deja departe...un fulg din
dulcea ta aripa a ramas in inima mea.apoi l`am pus cu grija si am inceput sa plang
asteptand ziua in care tu te vei intoarce dupa el.......cu toata #Dragostea.
Imi placi foarte mult.Fara tine nu pot nici sa respir,de aceea iti spun :te iubesc si te pup
dulce.
Esti parfumul suav al crinilor albi.
As vrea ati atinge sufletul inlauntru a simti arsura soarelui inimii tale.As vrea a fi
ventricolul tau stang
pentru a simti sangele tau cum imi curge prin vene.As vrea ati fi piele a te feri de timpuri
rele;ce niciodata n-or veni. As vrea a fi aerul ce te-nconjoara asa m-ai respira,pentru a ma
arunca afara. As vrea in trecut eu ca sa mor pentru ati fi inger pazitor.
Te iubesc , mai mult decat iubesc florile cerul insorit, mai mult decat iubeste pamantul
ploaia...Dragostea mea are marginile undeva , pierdute in vesnicie, si-mi da putere sa
traiesc , sa rad, sa cant...sa te alint in visele mele...Dar, cel mai mult imi da putere , sa
astept ziua ce mi te va readuce in brate...sa reduc miile de kilometri la o soapta tandra, si
noptile insingurate la amintirea unui sarut , tremurand ca boabele de roua pe flori!!! Te
iubesc, si visez la clipa ce-mi va darui sarutul tau!!!
Te iubesc si astept momentul in care Universul va binecuvanta drumul nostru
impreuna,pecetluindu-ne pentru eternitate #Dragostea !!!
Nimic in viata nu este mai frumos si mai pur ca iubirea.Cand iubesti zilele trec mai
repede si mai placut,lumea pare mai buna,greutatile sunt mai usor de invins.Cand iubesti
pe cineva simti ca zbori,ca plutesti de fericire.Intreg corpul iti este invaluit intr-o dulce
amortire.Pentru iubirea vietii mele.
Simt cum,o adiere calduta de vant,imi mangaie obrazul,soptindu-mi la ureche declaratii
de dragoste.
Ma trezesc ...Soarele-mi alinta sufletul cu-ale sale raze,dorind parca, sa alunge negura
asternuta pe chipul meu.Ii zambesc ... Florile se ridica imbujorate de roua
diminetii,sorbind cu-ale lor petale siroaiele de-amare lacrimi izvorate din ochii mei.Le
sarut ...Gandul-mi zboara spre tine si-mi simt venele incordate de bucurie.Pieptu-mi
explodeaza, nemaiputand rabda atata fericire, iar ecoul imi zdrobeste tampla de
pamant.Vantul, Soarele, Florile ma privesc mirate.Sentimente ciudate imi cutremura
fiinta.Iubesc?! ...
Mai senin, mai fericit si totusi acelasi ... ArTiStul.
Ma plimbam printre visele tale. In spatele ochilor tai inchisi m-am apropiat de
meandrele dorintelor ascunse. M-am apropiat de locul unde lacrimile se nasc pentru a-ti
izvori pe obraji asa cum primavara ghioceii timizi isi fac aparitia in trista natura
inghetata.Ma plimbam printre visele tale ca intr-o padure unde pasii mei comiteau
sacrilegiul de a atinge pamantul. Ma plimbam si stiam ca voi disparea cand ochii tai acum
inchisi vor redescoperi Lumina Soarelui. Dar pana atunci mai este Miezul Noptii.Ma
plimbam printre visele tale si tu stiai ca sunt acolo, dar nu ma bagai in seama pentru ca
eram realitate. Iar gandurile tale erau aur. Calcam cu grija si ma simteam nor. Zburam in
liniste si ma simteam un sarpe ce se strecura in adanc.Ma plimbam printre visele tale si o
briza usoara imi batea fata. Cu ochii inchisi ma arunc in mare si ajung in bratele tale. Dar
acolo e altcineva, strain si fara de a sti cum e sa se plimbe printre visele tale...
I looked in the mirror last night and I realised how much u changed me...My eyes
changed...they want to receive light from your eyes...My lips changed...they want to
receive honey from your lips...My hair changed...it wants your hands to play in it...My
body changed...it wants you to taste it...My heart changed...it breath only for you...My
brain changed...thinking how to make u the happiest man on this world...And this is why I
hate u...MY LOVE!
de la Adriana pentru Steve
Te iubesc pentru cc florile nu rad,dacc ar zambi ai iubi prospepimea lor.Te iubesc pentru
cc zeii sunt surzi,dacc m-ar auzi ai venera puterea lor.Te iubesc pentru cc ochii tci sunt de
adanc,dacc ar fi ai mei m`ai iubi pe mine.Te iubesc pentru cc esti altfel m-as fi indrcgostit
de neant.Sa-ti spun te iubesc,mi-e frica...Mi-e frica ca doare;si doare in mine,in tine si-n
noi.Sa-ti spun te iubesc,mi-e frica ca-n mare, sfarsi-vom si noi cu valuri... cu tot.Siatunci;
oare sa-ti spun?! TE IUBESC!!!
Te rog sa-mi dai o lacrima,cu ea vreau sa-mi limpezesc chipul.Te rog sa-mi dai un
zambet,cu el vreau sa-mi impodobesc ochii.Te rog sa-mi dai un sarut,cu el vreau sa-mi
indulcesc buzele.Te rog sa-mi spui ca ma iubesti,vreau sa-mi bucur auzul.Te rog sa-mi
dai trupul tau,cu el sa-mi potolesc dorinta. Te rog sa-mi dai sufletul tau,cu el sa-mi alin
suferinta.Te rog sa-mi dai inima ta,cu ea vreau sa-mi hranesc dragostea.Te rog sa-mi dai
totul,vreau sa-mi gasesc linistea.Te rog...
Dragostea este un sentiment complex al carui factor esential este duiosia. In dragoste
exista un sentiment de slabiciune, o dorinta de a proteja, un imbold de a face bine si de a
procura placere - o lipsa de egoism sau in orice caz un egoism bine ascuns.
As vrea ati atinge sufletul inlauntru a simti arsura soarelui inimii tale.As vrea a fi
ventricolul tau stang pentru a simti sangele tau cum imi curge prin vene.As vrea ati fi
piele a te feri de timpuri rele;ce niciodata n-or veni.As vrea a fi aerul ce te-nconjoara asa
m-ai respira;pentru a ma arunca afara. As vrea in trecut eu ca sa mor pentru ati fi inger
pazitor.
Stiam c-ai sa ma-ntrebi unde mi-e umbra:m-ai imbracat cu ea in ziua nuntii.A
fugit...Doar trotuarul, pictat de-atatia pasi grabiti,imi aduce aminte:usa bisericii cersea
haina cersetorului...Spuneai "da" - spuneam "da".Stiam c-ai sa ma-ntrebi"Unde ti-e
umbra?",Te-am imbracat cu ea si te-admiram... Stiam c-ai sa ma-ntrebi...Din voalul de
mireasa a rasarit lumina.
Invata-ma sa te iubesc asa cum esti.
Dragostea mea e sincera, iar sufletul meu este curat doar cand suntem impreuna.
Sa fii iubit este o simpla intamplare,sa iubesti este o binecuvantare!Cu
dragoste,ArTiStul.
N-as putea pierde imbarbatarile tale din clipele de cumpana, n-as putea pierde
mangaierile prin par, din fiecare seara, n-as putea pierde dragostea pe care i-o oferi
copilului nostru, n-as putea pierde ceea ce cred ca e iubire...
Vin acasa mohorat si cand te vad, parca tocmai a rasarit soarele. Imi luminezi ziua!
Esti pentru mine raza petalelor ce ma ating cu stropi mici de DRAGOSTE, o
DRAGOSTE in care sa auzi numai si numai doua cuvinte: "TE IUBESC !!!
Ma iarta ca nu stiu mai multe, mai bine rosti, ma iarta ca nu ti le spun cand le-astepti,
ma iarta ca nu pot mai mult sa-ti ofer decat atat...si cat se va mai putea cat voi trai
Iubitu`meu ArTiStul.Imbratisarea ta e o mare in care ma pierd si ma cufund pentru ca in
zori sa ma inalt mai senina si mai agera,cu auzul mai viu la toate chemarile lumii,vino
iubitule,da-mi mana,e ziua
si drumul e lung,si marul de aur departe locul in randuri ne-asteapta,in mijlocul fericirii
depline nu incerca, o, nu incerca, dragostea mea,sa ajungi doar tu la pomul cu fructe de
aur,vino #Dragostea mea alaturi de mine.
Inima omului in primele saptamani ale vietii embrionare, nu se afla in piept, ci in cap, in
mijlocul creierilor si abia pe urma coboara mai jos, indepartandu-se de creier pentru
totdeauna. Ce minunat ar fi daca inima si creierul ar fi ramas impreuna, ingemanate, sa nu
faca niciodata inima ce nu vrea creierul si mai cu seama creierul sa nu faca ce sfasie
inima. Ma bucur ca inima si creierul meu au ramas ingemanate numai pentru tine.
Ai aparut in zile triste in viata mea , atunci cand in sufletul meu era furtuna si credeam
ca niciodata nu va mai aparea soarele.Asa cum florile au nevoie de caldura soarelui asa
am eu nevoie de dragostea ta.Asa cum omul are nevoie de aer , am eu nevoie de
tine.Acum , cuvintele nu-si mai au rostul.
La dragostea de ti-o port nu-mi ajung cuvintele ca sa o exprim.Nici nu trebuie.#Dragostea
se arata , nu se spune.
Te iubesc asa cum ziua iubeste soarele.Te iubesc asa cum noaptea iubeste luna.Te iubesc
asa cum pestii iubesc apa.TE iubesc asa cum detinutii iubesc libertatea.Te iubesc asa cum
drogatii iubesc heroina.Te iubesc ma mult ca ieri, mai putin ca azi, mai mult ca maine.TE
IUBESC NUMAI PE TINE ArTiStule!
In seara aceasta mohorata imi este iara-si dor de tine.Poate nesfarsitele zile,saptamani
,luni de despartire,pote si gandurile ce se cauta si nu se gasesc,poate seara aceasta
mohorata si trista,totul a venit sa te cheme pe tine.Sunt departe de tine si de sufletul
meusi mi lipsesti.mie dor de tine.Mie dor de tine,dulcea mea iluzie,dulcea mea
speranta,mie dor de tine iubirea mea.In mine e tarziu si linistea pluteste undeva in
atmosfera incarcata de timp.E bezna, e noapte eterna.Asculta.Se zbate o lume in mine.E o
lume flamanda de dor si de tine...si totusi mai exista si speranta si dor si
soapte.Ganduri,numai ganduri.inaintea mea e poate mai multa durere decat a fost
.Inaintea mea este necunoscutul.Trec zilele una cate una,linistite,ducandu`se in
vesnicie.Imi este teama sa privesc sau sa gandesc mai departe.Singurul gand pe care ti`l
pot trimite e acelasi cu care am inceput:mi-e dor de tine.
Lasa-ma sa ma ascund in tine,asemeni unui gand ratacit pe marginile unei clipe
tarzii.Ingaduie-mi singura bucurie aceea de a-ti rosti numele ca pe o melodie fara
inceput,fara sfarsit, creata...Anume pentru tine...Nu ma alunga!Te iubesc prea mult ca sa
pot pleca.Pastreaza-ma.Pastreaza-ma macar o vesnicie.
Te iubesc atat de mult, incat cerul se-nconvoaie sub greutatea iubirii mele!
Iti ofer in dar... inima mea.In ea sta scris numele tau.In felul asta nu ma vei uita,si-ti vei
aminti de mine mereu.Iti ofer in dar...dragostea mea.E pura, inocenta... sublima...In felul
asta nu ma vei uita,ca te-am iubit si te voi iubi etern...fara de vina.
Cand m-am nascut, eram o floare frumoasa cu petale de catifea purpurie, cu frunze verzi
ca marea si cu tulpina neteda si blanda. Un trandafir. Si daruiam dragoste, caldura si
gingasie, crezand c-am fost menita sa fiu floarea iubirii. Si nu stiu cine a gresit - eu,
daruind prea mult, sau ei, cei care n-au stiut sa inteleaga, caci au trecut prin viata mea si
maini care m-au smuls cu brutalitate, dar nu ca sa le bucur viata, ci ca sa ma arunce-n
calea talpilor care n-au intarziat apoi sa ma nimiceasca. Cand am renascut din sangele
petalelor strivite cu rautate in tarana, purtam inca pe trup urmele caderii, pedeapsa pentru
vina de a fi iubit prea mult. Si atunci au inceput sa-mi creasca spini pe tulpina subtire.
Apoi ai venit tu sa ma culegi cu infinita dragoste, sa-ti parfumez noptile si sa-ti inseninez
zilele. Dar eu n-am stiut sa te recunosc. Si te-am ranit tocmai pe tine, care erai adevarat.
Cand am inteles, ti-am cerut iertare. Dar nu m-ai crezut. Atunci, ca sa ma ierti, mi-am
lepadat iar spinii, in semn de umilinta si ti-am ramas din nou plapanda cum fusesem
inainte sa vii. Si atunci m-ai iubit si am fost parfumul noptilor tale si lumina zilelor tale.
Acum sunt iarasi singura si vulnerabila. Nu ma mai pot apara de nimeni si de nimic: am
ramas fara spini si fara tine. Spinii mi-ar putea creste iarasi. Dar nu-i mai vreau, desi mi-e
teama. Mi-e teama si de o noua rana, dar si de-o mana blanda. Mi-e teama de oricine care
nu esti tu. Si-mi refuz spinii fiindca te astept. Poate ca nu te vei intoarce niciodata si voi
muri strivita de rautatea lumii, dar daca vei veni, vei sti sa ma recunosti; dintre milioanele
de flori ale pamantului, nici una nu-mi seamana: sunt singurul trandafir fara spini.
Din mintea si sufletul meu nu vei putea pleca niciodata.Inima mea iti este sclava,drumu`
meu trece mereu pe langa calea ta in viata si poate mai tarziu,sau poate niciodata,ne vom
intalni din nou si cu doua luciri in priviri vom intelege ca ne iubim si poate pentru
totdeauna,sau poate niciodata vom fi impreuna si vom fi si fericiti,da` cred ca niciodata
nu o sa mai cunoastem ce`nseamna prima dragoste, prima si poate ultima dragoste
curata,primul si poate ultimul sacrificiu,ce poate fi facut in viata o data sau poate
niciodata.
Imi este dor de tine,de tot ce-ti apartine,de ochi, de buze ... Imi este dor de tine in noapte
sa te mai iubesc sa imi soptesti ca-ti este bine,saruturi dulci sa iti asez pe trupul gol de
haine si plin de taine ingeresti,mainile`mi sa iti astearna,usoare mangaieri de-amor,ce
nicaieri in lumi straine,in alte brate sau suspine.Nicicand n-o sa-ti mai fie bine...Imi este
atat de dor de tine ...o ora sa ne mai iubim!
Cu tine, doar cu tine,io voi putea sa rad.Pentru tine, doar pentru tine,io voi putea sa
plang.Cu tine, doar cu tine,io voi putea sa traiesc.Pentru tine, numai pe tine,io voi putea
sa te iubesc.Si doar pe tine, de-acum inainte,te voi iubi la nesfarsit.Nu-ti voi jura,da` iti
promit
Iubesc florile, dar daca ele se ofilesc,RENUNT.Iubesc ploaia, dar daca ea se transforma
in furtuna,
RENUNT.Te iubesc pe tine si nimic pe lumea aceasta,nu ma va face sa RENUNT!
Tot ce are cugetul meu,mai cald,mai cinstit si mai drept,trimit astazi catre tine ca o
binecuvantare pentru a te pazi de lacrimi si mahnire,pentru ca tu esti in sufletul meu
singura mea bucurie.Te vreau,te cer si te astept.Te vreau ca un drept al iubirii ce ti-o
port,te cer ca un drept al suferintei si te astept VINO!!!Fie ochii tai vesnic limpezi si
zambitori pentru ca sa pot privi in ei ca intr-o apa vrajita tot ceea ce ar putea insemna
iubire si sa-mi pot oglindi in adancul lor ca intr-o fantana racoritoare tot ceea ce ar putea
insemna noroc sau fericire.Iti sarut fata alba si frumoasa si te astept dargul meu sa-ti
impartasesc din nou toata iubirea mea.Cu toata iubirea pentru ArTiStul.
Sunt pasare si-as vrea sa zbor,sa ma inalt mai sus de-adancul palmei tale.Iar de va fi
candva sa mor te-oi imbraca in roua din petale.Sunt pasare si-as vrea sa te hranesc cu
:Miez de Viata fara de Moarte,iar daca nu-ntelegi ca te iubesc ucide-ma si-o sa le crezi pe
toate...
Dac-as putea!...de-as putea sa te-alint in fiece secunda, de-as putea sa-ti sarut zambetul,
de-as putea sa te port pe brate urcand pana la Cer, de-as putea sa-ti soptesc toata acea
gandire de bine pe care ti-o port si ti-o-nmultesc pe zi ce trece, ti-as darui viata mea dac
ti-ar ajunge sa te simti fericit!Sa crezi! Sa speri!Sa poti visa cu ochii deschisi la toata acea
primavara a gandurilor mele!La soarele viselor mele...pana la ...nesfarsit!

0 comments:

Post a Comment