Declaratii de Dragoste 6

Cum sá tráiesti frumos fárá iubire?... Cum sá visezi sá umbli ori sá zbori?... Cum sá
cuprinzi nelinistea din zori si pacea din amurg dintr-o privire? Cum sá înoti prin márile
de flori, cum sá te bucuri de întreaga fire?... Si viata ta sá-si afle împlinire fárá minunea
care dá fiori?...Iar dacá tu m-ai cunoscut, e vina ta;... dar dacá eu te-am cunoscut, e vina
mea...Iar pentru cá te cunosc e de viná... numai ea...#Dragostea.Si numai pentru cá:
Departe-n lumea suferintei tráiesc cu dorul meu pustiu, azi nu mai stiu ce-i suferinta,
fericirea... Mi-e dor de tine atata stiu…
O fatá si un báiat cândva s-au întâlnit si fárá a-si da seama s-au si îndrágostit.De aici
încep mereu iluzii fericite... si tot de aici încep iubirile pierdute.Cáci la începuturi când
dragostea e mare ti-ai da si sufletul din tine pentru o sárutare.Dar si câteodatá sufletul táu
plânge, când simti cá-n inima iubitei dragostea se stinge.Dar dragostea cea mare cere
suferintá, iar tu vei suferi cumplit fárá a ta vointá.Cáci undeva e scris ca lege
pámânteascá... ca oamenii care iubesc, sá-ajungá sá urascá.Iar dacá tu iubesti stápân pe
lume crezi cá esti, iar dragostea îti pare o zâná din povesti.Dar alergând buimac în urma
fericirii,... vei fi cât lumea si pámântul... scavul iubirii...
Ne-am întâlnit întâmplátor, mi-ai zâmbit usor si totodatá timid si am înteles cá din acel
moment vom fi nedespártiti... poate cá am stiut dinainte de a te cunoaste cá te voi iubi
pentru totdeauna, nu stiu cum, nici când tu te-ai náscut în imaginatia mea ca un vis ce ar
vrea sá deviná realitate... mi-ai oferit mai multe decât mi-as fi putut imagina, dar mai
presus de toate, mi-ai oferit cele mai curate si pure sentimente... pentru toate astea nu cred
cá as avea atâtea cuvinte sá-ti multumesc..., dar cred cá vorbele sunt inutile, sá las mai
bine faptele sá-ti demonstreze dragostea ce ti-o port pentru cá bine zice o vorbá: "dureazá
doar un minut sá-ti spun cá Te Iubesc, dar va dura toatá viata sá-ti arát cât de mult"... si
nu uita niciodatá cá pentru mine tu ai fost, esti si vei fii mereu dragostea mea mare...
náscutá dintr-o simplá întâmplare...
Departe sunt de tine, singurá lângá telefon si astept clipa când tu má vei suna. Tot ce
vreau este sá aud soaptele tale, care acum... departe sunt de mine... sunt acolo... lângá
marea cea spumoasá...As vrea sá fiu si eu acolo... pe malul márii si sá scriu numele táu pe
nisip ca tu... sá rásari dintr-o stea si sá stergi numele si dorul...
Fericirea a intrat în viata mea, o datá cu tine.Inainte, clipele de tristete, de neliniste, îmi
invadau gândurile... má dominau. Acum suferinta s-a încheiat.Tu esti lángá mine si este
de ajuns sá te simt aproape, sá stiu cá má iubesti pentru a fi o persoaná fericitá.Tu esti
acea parte din viata mea care lipsea. Acum cá te-am gásit, simt cáldura dragostei tale care
má poartá undeva, sus, departe... spre al nouálea cer. Iti multumesc cá existi!
Tu esti cântecul care má adorme noaptea, vocea ce-mi mângâie tristetea, vântul ce-mi
rásfatá pielea,o ultimá silabá pe care vreau sá o rostesc înainte de a visa si... primul meu
gând...Dacá viata mea ar fi o clipá petrecutá cu tine, nu mi-as dori alta, o clipá sá má
privesti, sá má sáruti,sá má atingi...Vreau ca tu sá reprezinti visele mele, vreau ca tu sá fi
motivul pentru care tráiesc, vreau ca tu sá fi... TOTUL!
Stau singurá... vántul primáváratic alungá firele de pár mângâindu-mi usor fata... nimic
nu va mai fii ca înainte, nimic... doar clipele petrecute împreuná îmi vor aminti din când
în când cá ai existat, cá m-ai iubit cândva... însá acum toate astea nu mai semnificá
nimic...Pentru tine eu nu am fost decât o simplá aventura... reusind sá fiu doar o micá
parte a vietii tale...De ce n-a fost sá fie, de ce?... întrebári fárá rost care-mi umbresc
mintea, întrebári al cáror ráspuns nu o sá-l primesc probabil niciodatá... poate cá eu am
fost de viná, poate cá tu... sau poate cá distanta
a fost cea care... a facut sá te îndepártezi de mine... de inima mea.Tu ai plecat si..., odatá
cu tine s-a rupt si o parte din mine... si nimic nu va mai fi ca înainte...
Ai plecat de lângá mine si totul e pustiu, dar eu tot cu tine îmi doresc sá fiu.Ploaia bate-n
geam, vântul suflá tare... în sufletul meu e un gol prea mare.Lacrimi curg usor, de dor de
durere... îmi doresc din nou încá-o mângâiere.Sá te simt aproape ca în prima zi, când eu
ti-am cerut... cu mine sá fii!
Ai privit în urma mea si-ai lácrimat usor spunându-mi un cuvânt ce nu-l pot uita asa
usor. Má rog noapte si zi, sá pot sá te gásesc din nou, sá-ti spun cá încá mai regret
greseala fácutá si vreau sá simt din nou cum te strecori la pieptul meu si-mi spui "Te voi
iubi mereu".Sunt lacrimi ce si astázi îmi umbresc obrazul si-as vrea sá fac ceva sá te aduc
din nou în viata mea,dar totul e fárá rost cáci tu ai plecat lásând doar urma amará din
sufletul meu si zámbetul usor crispat ce mi-a sfárâmat inima.Un loc de rai era o viatá
aláturi numai si numai de tine, dar totul s-a destrámat usor asemeni unei pânze de
páianjen. Ai fost asemeni unei brize ce-adie usor pe valurile sárate ale márii si încá mai
visez la chipul táu si ochii tái de înger, dar singur în tácerea mea si-n umbra din al meu
destin má-nchin la vesnica uitare cáci tu nu esti acum decât asemeni unui gând amar cemi
usturá inima cu putere.Strigând si invocând la nesfârsit o simplá dorintá îmi spun
"lasá-má" cáci tu nu ai facut decât sá sufár si sá plátesc ceva mai scump ca mea
viatá.Inainte mai pot sá privesc chiar dacá totusi încá te iubesc, dar în acelasi timp îmi tot
doresc si-mi spun "Nu poti sá fii asa..."Dacá m-as face o micá razá de luminá m-as
strecura din nou în inima ta sá simt cá sunt un om, cáci încá îti mai simt suflarea... má uit
în jur si vád doar ce-ai lásat..., cáci acolo unde ai fost tu, acum nu sunt decât umbre si stiu
cá nu voi mai visa la fel ca atunci când tu ai fost în viata mea.
Imbrátisez dorinta de-a muri sárutând plácerea durerii cáci nu mai pot închide ochii de
nevoia ta.Imi lipseste zâmbetul táu, îmi lipseste îmbrátisarea ta si îmi lipseste mai mult ca
oricând lumina ochilor tái, cáci viata mea acum e doar un vis si acela e... de a te regási din
nou... sá-ti spun cât îmi lipsesti....Nu pot sá mint si sá-mi închid ochii la ceea ce am
pentru tine, dar stiu cá pot sá îti ofer mai multe decât simpla zi de mâine.Astern pe-o
foaie un simplu gând amar si recunosc cá n-am puterea sá pot gási un rost, sátul si cu
ochii flámânzi de tine îmi pierd mai mult decât jumátate de viatá si încá caut sá te
regásesc. Sárutul táu e încá pe buzele mele si lacrimile mele sapá cu durere în propria
inimá fácând o raná fárá seamán, cáci doare si totusi nu stiu de ce?Sátul si cu privirea
tristá má uit la fiecare colt de stradá, geam, si-ncerc sá te gásesc, dar tu ai fost...acum ai
disparut si asta má doare chiar dacá nu e de conceput.Tot ce stiu este cá îmi lipsesti si cá
te voi iubi mereu cu riscul de-a muri la fel...Un gánd amar îmi ráscoleste inima si vreau
acum sá mor decât sá-ndur pentru toatá viata o lipsá fárá cuvinte si o durere
neexplicabilá... Te voi iubi mereu...!!!
O mie de vieti de`as primii cu tine le-as împârtii, sá te am vesnic lângá mine sá-mi faci
zilele senine.Sa simt mereu cá esti lângá mine si sá-mi faci zilele cât mai senine, sá simt
mereu cá esti o parte din mine si cá îmi vrei numai bine..., nu stiu dacá tu crezi sau
realizezi cât de mult yo te visez, cât de mult as vrea sá fiu baiatul pe care tu ti l-ai dori.
Adesea stau si má gândesc cât de mult tu má visezi? Cát de mult tu tii la mine? Oare vrei
sá-mi faci zilele senine? Oare am în inima ta si eu un loc? Sau sunt pentru tine doar un
joc?Daca e asa... trezeste-má acum, dacá vrei sá-mi faci un bine si zilele cât mai senine,
dar cred cá stii...cá fárá tine inima se pierde în mine; viata nu mai are rost, stelele se vor
prábusi si soarele nu va mai fi. Si am sá tráiesc în suferintá si durere si cât voi trái, la tine
má voi gândi, la fata care m-a fermecat,la fata care mi-a dat rouá în zori si aripi ca sá
zbor, la ochii tái ca marea si la gura ta ca floarea, la limba ta cu gust de miere si la
zâmbetul frumos ca douá stele. Vocea ta m-a încântat de parcá un înger mi-a cântat... iar
dacá din viata mea, tu ai vrea sá pleci... cine o sá-mi mai zâmbeascá si cu iubire în ochi sá
má priveascá?Cine o sá má îndrume sá fac lucruri cât mai bune? Fárá tine viata mea un
cosmar ar fi, un cosmar cumplit din care nu m-as mai trezi.Prin aceste rânduri vreau sá
stii, cât de mult eu te pot iubi, cât de mult stau si má gândesc la vremea când noi doi vom
fi... si pe plaja însoritá ne vom iubi. Oare clipa fericitá când va fi? Oare cât de mult vei
mai lipsi?
Oriunde ai fi eu sunt cu tine si tu esti cu mine. Pe zi ce trece sunt tot mai indrágostitá de
cuvintele tale, de vocea ta si de chipul táu pe care din pácate nu l-am vázut decât în
poze.Tie îti datorez fericirea pe care o port acum în suflet, fericire care îti aliná tristetea.
Esti ca o sageatá care mi-a pátruns în inimá si care de multe ori má omoará, dar numai
aceastá iubire má aduce la viatá.Tu esti încá un mister pentru mine deoarece nu cunosc
strálucirea ochilor tái, dulceata buzelor tale...Nu pot sá mint si sá-mi închid ochii la ceea
ce am pentru tine, dar stiu cá pot sá îti ofer mai multe decât simpla zi de mâine.Vreau sá
stii cá nimeni nu a tinut, nu tine si nu va tine asa ca mine la tine... TE IUBESC.
Imi las sufletul sá tráiascá prin a te iubi pe tine, îmi ascult inima pentru cá ratiunea nu
conteazá atunci când iubesti. Inima mea nu e întreagá dacá nu esti tu. Dacá noi am dat
unul de altul a fost pentru ceva, iar dacá noi ne vom întâlni va fi pentru cá iubirea învinge
întotdeauna.Ziua de ieri s-a dus pentru totdeauna, ziua de mâine nu stim cum va fi, de
aceea trebuie sá profitám de ziua de azi. Putem spune adio unei zile, unei persoane, atâtor
si atâtor lucruri... dar, iubirii, odatá apárutá... nu-i voi spune niciodatá adio... pentru cá e
vesnicá si fiecare avem nevoie de ea.Pentru mine esti cel mai frumos vis. Atunci când miai
scris pentru prima datá ceea ce simti pentru mine am simtit cá m-am náscut din nou si
tráiesc într-o lume de vis si e atât de frumos. Am nevoie de tine! Am nevoie de cuvintele
tale! Am nevoie de vocea ta!Am devenit dependentá de tine, dj_vania! Dacá as sti cá esti
un cuvânt din mine n-as mai vorbi niciodatá de fricá sá nu te pierd. Má bucur cá esti în
inima mea,... dar as vrea sá fi lângá mine, sá te ating, sá se împlineascá visul meu cel mai
mare. Dacá esti o stea,... iar eu iubirea ta..., atunci sunt sigurá ca aceastá stea va stráluci
vesnic.Crede-má, esti pentru mine cel mai pretios lucru si nu cred cá dragostea ce o simt
pentru tine se va stinge vreodatá.

0 comments:

Post a Comment