Declaratii de Dragoste 5

Nu mint când îti spun cà te iubesc, nu mint când îti spun cà îmi lipsesc îmbràtisàrile tale,
tandretea ta,#Dragostea ta, tot ceea ce esti tu.In putin timp am învàtat sà iubesc un suflet
minunat, un suflet care merità ceva mai bun decât ceea ce îi pot oferi eu. As vrea sà pot
pleca într-un loc cât mai departe, sà pot uita tot ce mi se întâmplà, sà încep o viatà nouà,
sà te cunosc pe tine acolo... nu aici în lumea asta nebunà din care eu nu mai am
scàpare.Acum nu îmi ràmâne decât sà tràiesc aceeiasi viatà monotonà pe care o am de
ani, sperând cà într-o zi se va termina totul si voi avea un alt început, un început numai al
meu...
Te-am vazut cum dormeai... am vrut sà vin sà te sàrut, dar atunci ai deschis ochii, mi s-a
facut fricà si am fugit... Când te vàd, simt cum pàmântul îmi fuge de sub picioare parcà
totul se roteste în jurul meu, parcà eu sunt centrul universului, dar... deodatà totul fuge
spre un alt centru... acolo esti tu, mà faci sà mà învârt în jurul tàu ,mà domini... nu mà mai
pot stàpâni...
Purtàm fiecare o dragoste în noi, eu pentru tine, tu pentru alta.Focul ne mistuie pe
amândoi, eu ard pentru tine, tu pentru alta.Astept un cuvânt, astepti un cuvânt, eu de la
tine, tu de la alta.Obrazul ti-l vàd în vis, delirând, iar tu în visare, visezi pe alta.Si ce
ràmâne de fàcut? Când soarta vrea numai sà ne dezbine tràim..., dar iubim... desi tu pe
alta, eu tot pe tine!
Mi-ai fost cântecul ce m-adormea noaptea, vocea ce-mi mângâia tristetea, vântul ce-mi
învàluia pielea, dar nu ai fost decât un vis. Dragostea ta mà face sà mà topesc ca o bucatà
de gheatà în a ta palmà de foc si sà mà înalt fàrà aripi spre lunà, fructul dragostei
mele.Pentru mine esti mai scump ca aerul pe care îl respir, esti mai pretios decât orice
bijuterie scumpà,esti mai presus de propria mea persoanà si nu îti voi putea explica
niciodatà, nici prin mii si mii de cuvinte cât de mult te iubesc!
Ti-am spus vreodatà cà te iubesc? Ti-am spus vreodatà cum te iubesc? NU? Atunci...Te
iubesc!Nu este destul?... sà îti spun cum te iubesc? Cum te iubesc... lasà-mà sà numàr
...Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni... Poate crezi cà nu e destul... Te iubesc cum
numai un înger poate iubi...Te iubesc cu privirea..., te iubesc cu sàrutul..., te iubesc cu
atingerea..., te iubesc cu trupul..., te iubeste chiar si fiinta mea...Mà crezi cà te iubesc? Nu
e destul? Ce as mai putea spune? Te iubesc eu...
Tu esti amintirea vesnicà a mintii mele, tu ai reusit sà pàtrunzi în întunericul sufletului
meu trezind scânteia iubirii... Pasii mei s-au ascuns în urma ta, iar dacà cerul ar putea... sà
te-aducà în viata mea... as culege-n palmà o stea... sà te am pe tine lângà inima mea...Nu
stiu ce vreau, nu stiu ce pot; as vrea sà tip, dar n-are rost; as vrea sa plâng dar lacrimi nam...
Au existat în viata mea si în cà mai existà doi ochi càprui încântàtori si o poveste
tristà.Doi ochi minunati ce i-am întâlnit la mal de mare sub minunatele raze de soare
càrora le-am purtat si încà le mai port o dragoste mare de tot...Te vàd, dar totusi nu existi
te simt aproape, dar visez, cred cà te tin în brate, dar tu esti atât de departe.Esti o iluzie,
un vis, esti ca o luminà în noapte, un vis ametitor, un zâmbet, o lacrimà, o razà de
sperantà, o stea pierdutà în vastul univers.
E atâta luminà si atâta iubire cà luna seninà îsi pierde din fire... Aici, acum visul meu s-a
împlinit,acum sunt fericità... am râs unde plângeam odatà, am plâns unde râdeam
odatà...Durerea pe care o simte un om când moare e incomparabilà cu durerea pe care o
simt când tu nu esti lângà mine.Din dragoste pentru tine as încerca sà misc chiar si muntii
din loc, sà fac totul pe placul inimii tale.Te iubesc cum nu te-ar putea iubi altcineva si
cred cà dragostea mea pentru tine nu are si nu cunoaste limite.Si chiar dacà tu mà vei ràni,
eu mereu te voi iubi si chiar dacà tu mà vei uita, vei fi mereu iubirea mea...Si chiar dacà
tu nu vei privi înapoi, eu nu voi uita nicicând de noi si chiar dacà tu vei pleca, inima mea
nu te va uita, si chiar dacà destinul mi te va lua, eu tot nu voi renunta... la #Dragostea ta...
Nu pot sà cred acum cà viata mea e goalà fàrà tine... nu pot sà cred cà încà te mai
gândesti la mine...Nu pot uita privirea ta într-o zi de primàvarà; nu pot uita primul sàrut
pe malul màrii la apus de searà...Vreau doar sà stiu de ce iubito, departe esti acum de
mine? Vreau sà visez, vreau sà tràiesc, vreau sàte stiu acum o stea...Nu vreau sà sufàr sau
sà plâng, vreau doar sà fiu mereu cu tine, vreau doar sà simt cà tu esti doar... iubirea
mea...
Nu pàstra numai pentru tine taina sufletului tàu,... spune-mi-o în tainà mie si numai
mie... tu care ai surâsul plin de viatà sopteste-mi taina sufletului tàu!Noaptea e adâncà,
casa e învàluità în tàcere si cuiburile pàsàrilor sunt pline de somn.Spune-mi dragule...
spune-mi printre lacrimile tale... printre zâmbetul chipului tàu plin de neliniste...spune-mi
taina sufletului tàu...Te iubesc dragule...; ca o pasàre care si-a pierdut càrarea tu m-ai
prins în umbra aripilor tale... Mà voi strecura în coltul meu si înmàrmurità voi ràmâne în
puterea îngânduratà a noptii.Când sufletul meu e scàldat de valurile fericirii, nu râde de
ràtàcirea mea învolburatà de primejdii...ci vino lângà mine...; si ia-mà în brate!
Fericire... e un cuvânt sublim... iubirea seamànà a avere, o dragoste, dar totodatà si
durere, iubirea poate fi frumoasà, dar uneori si furtunoasà. Dacà vreodatà iubirea te va lua
pe aripa ei... nu o alunga... càci vei regreta...
Când iubesti... tu o stii bine,... dar nu làsa ca acest sentiment sà disparà din tine...Sunt
clipe ce cad peste noapte, sunt clipe ce vor reveni si-astept cu neràbdare ziua... când tu vei
reveni...
Pe malul màrii stau si plâng si mà gândesc din nou la tine... clipele trec, zilele trec, iar tu
departe esti de mine... Stau si mà întreb, ce sà mai fac, ca sà te simt din nou aproape?
Oare de ce nu esti aici, de ce nu esti în miez de noapte...Inima-mi plânge, înlàcrimatà, de
dor, de dragoste, de viatà... alàturi de ea plâng si eu, zi de zi, de dimineatà.Durerea în
suflet ce o port mà face sà renunt la tine; desi nu pot, desi nu vreau poate cà... doar asa va
fi mai bine.
Un cer senin cu mii de stele deasupra gândurilor mele duse în depàrtàri trezind în mine
noi fiori...De ce sà-mi pese cà e toamnà c-afarà-i trist si e pustiu? cà pomii-si dezgolesc a
lor coroanà si acuma ceru-i cenusiu cà nu mai sunt privighetori sà-mi cânte în imnuri de
iubire, fericirea...De ce sà-mi pese de acestea toate, când lângà mine alàturi e iubirea...,
când lângá mine esti TU...?!?
Credeam cá #Dragostea înseamná o adevaratá condamnare la suferintá, dar datoritá tie
am aflat cá a te îndrágosti e ca si cum te-ai trezi pentru a trái din nou. Acum când esti cu
mine totul pare schimbat în jur... oamenii, natura, par mai buni, mai calmi, mai puri în
ciclul lor zilnic… timpul parcá s-a oprit în loc numai pentru noi doi…pentru cá tu esti cel
mai bun lucru care mi s-a întâmplat în viata mea…Am crezut cá esti sincer când ai spus
cá má iubesti, însá acum m-am convins cá au fost doar vorbe-n vânt..., am crezut în tine si
cu ce m-am ales oare?…#Dragostea ta a plecat la fel cum a venit: pe furis, furându-mi o
parte din sufletul meu…De ce oare a trebuit sá má încred în tine, în vorbele tale sirete, în
farmecul táu aparte, în toatá fiinta ta?Stiu cá orice început are si un sfârsit si oricât de
dureros ar fi... trebuie sá pun punct aici si sá-ti spun pentru totdeauna ADIO!
Ne-am náscut numai pentru o singurá persoaná, persoana în a cárei cáutare suntem
încontinuu... Am avut impresia cá te záresc... tu jumatate a vietii mele, tu înger ce má
aduci pe drumul bun si ce má înveti tainele iubirii sfinte, tu esti cel care dai vietii mele un
sens, un impuls de a înfrunta crunta viatá si de a o lua de la capát cu fruntea sus... Desi
departe, tu m-ai învátat cá iubirea e mai presus de orice, mai presus de distanta ce ne
desparte, mai presus de oameni, mai presus chiar si de trupurile noastre… pentru cá ceea
ce dáinuie în eternitate este IUBIREA.
Ori de câte ori privesc marea îmi aduc aminte de clipele petrecute împreuná... Privirile
noastre se scáldau în lumina palidá a apusului de soare... Fiecare atingere a ta má facea sá
tremur asa cum o floare este alintatá de picáturile de rouá, fiecare sárut al táu îl simteam
ca atingerea delicatá a unei proaspete flori de primavará, trupurile noastre se uneau..., se
unduiau asa cum apa inundá gratiosul nisip, soaptele tale suave mi se páreau adieri
rácoroase ale unei brize…Totul era atât de perfect ca si când tot Universul ar fi fost
numai al nostru…Atunci am fost a ta pentru întâia oará si nu regret nimic din tot ce a fost
pentru cá nimic din lume nu este mai sublim decât dragostea, nimic nu este mai pur si
mai gingas decat cuvântul TE IUBESC!

0 comments:

Post a Comment