Declaratii de Dragoste 11

Sunt un fulg de nea care încearca sa îti mângâie fata ... Doamne ce as vrea sa ma scurg în
pielea ta si sa nu mai ies niciodata, asa as avea certitudinea ca nu am sa te pierd ... Poate
ca pentru o clipa, ai sa crezi ca sunt nebun ... Poate ca asa este ... sunt nebun, nebun dupa
tine, TU esti tot ce am de pret ... tot ce am visat, tot ce mi-am dorit ... Poate viata mea a
fost cruda cu mine, tu sa fii atât de departe si eu ... sa te caut în disperare ... Vreau sa te
vad, sa te sarut, sa fiu numa` si numa` al tau, nu pentru o clipa, ci pentru eternitate ...
Noaptea trece, o muzica suava îmi alina singuratatea ... Ce pot face? Nimic decât sa
astept clipa revederii noastre, clipa în care voi fi din nou in al noualea cer ... Ma rog la
Dumnezeu ca acea clipa sa fie cât mai aproape pentru ca suferinta mea sa înceteze ... Am
nevoie de iubire, am nevoie de o iubire sincera si reala ... m`am saturat de minciuni si
înselatorii ... Vreau sa traiesc alaturi de tine clipe magice, clipe de vis, clipe în doi, pe
care nu cred ca as putea sa le descriu în cuvinte ... pentru ca nu au grad de comparatie ...
Marea este complicea mea, ea este alaturi de mine mereu, ea este singura care nu m-a
tradat si nu ma va trada niciodata ... Da` ea nu poate tine locul unei dragoste adevarate ...
e nevoie de un înger de fata pentru ca totul sa fie ca în paradis ... Si ce mai pot cere de la
Dumnezeu când am gasit-o? Doar sanatate, si multi ani de fericire ...
Sunt o adiere de vânt salbatica ... Eu sunt lumina calda a diminetii ce-ti gâdila genele
lungi pentru a-ti deschide ochii sa vezi splendoarea ce te înconjoara. Eu sunt o raza de
soare calda si firava ce`ti mângâie obrajii fini; eu sunt roua de pe firele de iarba ce`ti
saruta gleznele; eu sunt un cânt al pasarilor ce te încânta cu ciripitul lor vioi.Io sunt o
adiere de vânt salbatic ce`ti rasfira firele de par. Eu sunt o floare mica si tacuta ce îti
implora mângâierea, sunt un gând raslet ce te face sa tresari când esti singur, iar tu esti
sprijinul meu în lumea cea reala cufundata în visare ...
Când afara ploua, la tine ma gândesc; când afara-i soare, inima mi-o dezrobesc ...
Gândindu-ma la tine, stiind ca ai sa vii; simtind, ca pentru totdeauna tu ma vei iubi.Da`
singur ma amagesc, în noapte, si plâng; as vrea sa-mi fi aproape, în brate sa te strâng ...
Sa-ti spun cât te iubesc,da` ma gândesc sa nu gresesc.Si de aceea plâng si tac; ma-ntreb
mereu de`ti sunt pe plac.De m-ai intelege ... as fi fericit si toata viata mea te`as fi iubit.
Cineva va fi întotdeauna aici sa te iubeasca, cineva va pretui întotdeauna caldura
zâmbetului tau si fericirea inimii tale ... Cineva va incerca întotdeauna sa gaseasca
cuvinte sa`ti multumeasca pentru ca ai umplut viata cu vise devenite realitate si amintiri
frumoase ... TE IUBESC nu doar pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt eu când sunt
cu tine ... TE IUBESC pentru ca ma ajuti sa fac din viata mea nu o taverna ci un templu,
din faptele mele de zi cu zi... nu un repros,ci un cântec ... Cineva te va iubi întotdeauna,
iar acel cineva voi fi întotdeauna IO! Totul ne desparte pe mine si pe tine ... distanta,
oamenii, viata ... poate si destinul ... iata ce vreau sa-ti spun: nu ma tem nici de zâmbetul
tau, deci nu ma tem de nimic; sunt ceea ce-i dincolo de fereastra odaii tale ... departarea ...
Amintirea ta nu are unde sa ma afle, glasul tau nu poate sa ma strige caci nu stie unde
sunt între cele patru zari ... Stii sa asculti? Auzi vântul la fereastra?Auzi pasarile care vin
si pleaca ducând si aducând primavara? Stii ce`i nostalgia? Privesti uneori pe fereastra
fara sa vezi nimic ... sunt pe-acolo si într-acolo ... fara fiinta o apropiere si o îndepartare
în preajma ta ... TE IUBESC!
Traiesc din amintiri, vise si sperante. Daca mi s-ar lua acest mod de a trai as muri
precum moare o floare atunci când este udata. Inima mea a fost udata cu lacrimile
deziluziei create la sfârsitul acestei relatii. Tot ce stiu este ca EL reprezinta tot ce e mai
bun pentru mine, un mic ideal de frumusete si bunatate. De ce oare n`a fost sa fie asa cum
a spus EL? Oare voi mai iubi vreodata?!
Dragostea este o dulce iluzie ce se naste din lumina razelor de luna ... caldura
pamântului si lacrimile norilor ... E o adiere de vânt cu nuanta, un râset de frunze ... un
cântec care rasuna ... un drum anume ... care te poarta în visele cele mai profunde. Fiecare
gând al meu catre tine ... se va lasa usor din mine ... va pleca în zari si va lasa în urma un
soare ce`o s`apuna ... Si poate tu ma vei uita caci visul trecator a fost ... da` tot ce`am spus
e-adevarat si te`am iubit neîncetat ... #Dragostea este o iluzie optica ce duce la orbire, o
multitudine de calitati si chiar defecte înbalsamate într`un trup cu umbre si oglindiri
irezistibile ... #Dragostea poate fi TOTUL sau NIMIC... alegerea iubite, e numai a ta !
Nu mint când îti spun ca te iubesc, nu mint când îti spun ca îmi lipsesc îmbratisarile tale,
tandretea ta, #Dragostea ta, tot ceea ce esti tu. In putin timp am învatat sa iubesc un suflet
minunat, un suflet care merita ceva mai bun decât ceea ce îi pot oferi eu. As vrea sa pot
pleca într`un loc cât mai departe, sa pot uita tot ce mi se întâmpla, sa încep o viata noua,
sa te cunosc pe tine acolo ... nu aici în lumea asta nebuna din care eu nu mai am scapare.
Acum nu îmi ramâne decât sa traiesc aceasi viata monotona pe care o am de ani, sperând
ca într-o zi se va termina totul si voi avea un alt început, un început numai al meu ...
Te`am vazut cum dormeai ... am vrut sa vin sa te sarut, dar atunci ai deschis ochii, mi s-a
facut frica si am fugit ... Când te vad, simt cum pamântul îmi fuge de sub picioare parca
totul se roteste în jurul meu, parca io sunt centrul universului, dar ... deodata totul fuge
spre un alt centru ... acolo esti tu, ma faci sa ma învârt în jurul tau ,ma domini ... nu ma
mai pot stapâni ...
Mi`ai fost cântecul ce m`adormea noaptea, vocea ce`mi mângâia tristetea, vântul ce`mi
învaluia pielea, dar nu ai fost decât un vis.#Dragostea ta ma face sa ma topesc ca o bucata
de gheata în a ta palma de foc si sa ma înalt fara aripi spre luna, fructul dragostei mele.
Pentru mine esti mai scump ca aerul pe care îl respir, esti mai pretios decât orice bijuterie
scumpa, esti mai presus de propria mea persoana si nu îti voi putea explica niciodata, nici
prin mii si mii de cuvinte cât de mult te iubesc!
Ti`am spus vreodata ca te iubesc? Ti`am spus vreodata cum te iubesc? NU? Atunci ...Te
iubesc! Nu este destul? ... sa îti spun cum te iubesc? Cum te iubesc ... lasa-ma sa numar ...
Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni ... Poate crezi ca nu e destul ... Te iubesc cum
numai un înger poate iubi... Te iubesc cu privirea..., te iubesc cu sarutul ... te iubesc cu
atingerea ... te iubesc cu trupul ... te iubeste chiar si fiinta mea ... Ma crezi ca te iubesc?
Nu e destul? Ce as mai putea spune? Te iubesc io ...
Tu esti amintirea vesnica a mintii mele, tu ai reusit sa patrunzi în întunericul sufletului
meu trezind scânteia iubirii ... Pasii mei s`au ascuns în urma ta, iar daca cerul ar putea ...
sa te`aduca în viata mea ... as culege`n palma o stea ... sa te am pe tine lânga inima mea ...
Nu stiu ce vreau, nu stiu ce pot.As vrea sa tip, dar n`are rost; as vrea sa plâng da` lacrimi
n`am ... Au existat în viata mea si înca mai exista doi ochi caprui încântatori si o poveste
trista. Doi ochi minunati ce i`am întâlnit la mal de mare sub minunatele raze de soare
carora le`am purtat si înca le mai port o dragoste mare de tot ... Te vad, dar totusi nu
existi te simt aproape, dar visez, cred ca te tin în brate, dar tu esti atât de departe. Esti o
iluzie, un vis, esti ca o lumina în noapte, un vis ametitor, un zâmbet, o lacrima, o raza de
speranta, o stea pierduta în vastul univers.
Nu pot sa cred acum ca viata mea e goala fara tine ... nu pot sa cred ca înca te mai
gândesti la mine ... Nu pot uita privirea ta într`o zi de primavara.Nu pot uita primul sarut
pe malul marii la apus de seara ... Vreau doar sa stiu de ce iubito, departe esti acum de
mine? Vreau sa visez, vreau sa traiesc, vreau sa te stiu acum o stea ... Nu vreau sa sufar
sau sa plâng, vreau doar sa fiu mereu cu tine, vreau doar sa simt ca tu esti doar ... iubirea
mea ...
Nu pastra numai pentru tine taina sufletului tau ... spune`mi`o în taina mie si numa` mie
... tu care ai surâsul plin de viata sopteste`mi taina sufletului tau! Noaptea e adânca, casa e
învaluita în tacere si cuiburile pasarilor sunt pline de somn. Spune`mi dragule ... spune-mi
printre lacrimile tale ... printre zâmbetul chipului tau plin de neliniste ... spune-mi taina
sufletului tau ... Te iubesc dragule ... ca o pasare care si-a pierdut cararea tu m`ai prins în
umbra aripilor tale ... Ma voi strecura în coltul meu si înmarmurita voi ramâne în puterea
îngândurata a noptii. Când sufletul meu e scaldat de valurile fericirii, nu râde de ratacirea
mea învolburata de primejdii ... ci vino lânga mine ... si ia`ma în brate!
Fericire ... e un cuvânt sublim ... iubirea seamana a avere, o dragoste, dar totodata si
durere, iubirea poate fi frumoasa, dar uneori si furtunoasa. Daca vreodata iubirea te va lua
pe aripa ei ... nu o alunga ... caci vei regreta ... Când iubesti ... tu o stii bine ... dar nu lasa
ca acest sentiment sa dispara din tine ... Sunt clipe ce cad peste noapte, sunt clipe ce vor
reveni si`astept cu nerabdare ziua ... când tu vei reveni ...
Pe malul marii stau si plâng si ma gândesc din nou la tine ... clipele trec, zilele trec, iar tu
departe esti de mine ... Stau si ma întreb, ce sa mai fac, ca sa te simt din nou aproape?
Oare de ce nu esti aici, de ce nu esti în miez de noapte ... Inima`mi plânge, înlacrimata, de
dor, de dragoste, de viata ... alaturi de ea plâng si eu, zi de zi, de dimineata. Durerea în
suflet ce o port ma face sa renunt la tine.Desi nu pot, desi nu vreau poate ca ... doar asa va
fi mai bine.
Un cer senin cu mii de stele deasupra gândurilor mele duse în departari trezind în mine
noi fiori ... De ce sa`mi pese ca e toamna c`afara`i trist si e pustiu? ca pomii`si dezgolesc
a lor coroana si acuma ceru`i cenusiu ca nu mai sunt privighetori sa`mi cânte în imnuri de
iubire, fericirea ... De ce sa`mi pese de acestea toate, când lânga mine alaturi e iubirea ...
când lângá mine esti TU ...?!?
Credeam cá #Dragostea înseamná o adevaratá condamnare la suferintá, da` datoritá tie
am aflat cá a te îndrágosti e ca si cum te`ai trezi pentru a trái din nou. Acum când esti cu
mine totul pare schimbat în jur ... oamenii, natura, par mai buni, mai calmi, mai puri în
ciclul lor zilnic … timpul parcá s`a oprit în loc numai pentru noi doi … pentru cá tu esti
cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat în viata mea … Am crezut cá esti sincer când ai
spus cá má iubesti, însá acum m`am convins cá au fost doar vorbe`n vânt ... am crezut în
tine si cu ce m`am ales oare?… #Dragostea ta a plecat la fel cum a venit: pe furis,
furându`mi o parte din sufletul meu … De ce oare a trebuit sá má încred în tine, în
vorbele tale sirete, în farmecul táu aparte, în toatá fiinta ta? Stiu cá orice început are si un
sfârsit si oricât de dureros ar fi ... trebuie sá pun punct aici si sá-ti spun pentru totdeauna
ADIO!
Ne-am náscut numai pentru o singurá persoaná, persoana în a cárei cáutare suntem in
continuare ... Am avut impresia cá te záresc ... tu jumatate a vietii mele, tu înger ce má
aduci pe drumul bun si ce má înveti tainele iubirii sfinte, tu esti cel care dai vietii mele un
sens, un impuls de a înfrunta crunta viatá si de a o lua de la capát cu fruntea sus ... Desi
departe, tu m-ai învátat cá iubirea e mai presus de orice, mai presus de distanta ce ne
desparte, mai presus de oameni, mai presus chiar si de trupurile noastre … pentru cá ceea
ce dáinuie în eternitate este IUBIREA.
Ori de câte ori privesc marea îmi aduc aminte de clipele petrecute împreuná... Privirile
noastre se scáldau în lumina palidá a apusului de soare... Fiecare atingere a ta má facea sá
tremur asa cum o floare este alintatá de picáturile de rouá, fiecare sárut al táu îl simteam
ca atingerea delicatá a unei proaspete flori de primavará, trupurile noastre se uneau ... se
unduiau asa cum apa inundá gratiosul nisip, soaptele tale suave mi se páreau adieri
rácoroase ale unei brize … Totul era atât de perfect ca si când tot Universul ar fi fost
numai al nostru … Atunci am fost a ta pentru întâia oará si nu regret nimic din tot ce a
fost pentru cá nimic din lume nu este mai sublim decât dragostea, nimic nu este mai pur
si mai gingas decat cuvântul TE IUBESC!
Cum sá tráiesti frumos fárá iubire?... Cum sá visezi sá umbli ori sá zbori?... Cum sá
cuprinzi nelinistea din zori si pacea din amurg dintr`o privire? Cum sá înoti prin márile de
flori, cum sá te bucuri de întreaga fire?... Si viata ta sá`si afle împlinire fárá minunea care
dá fiori?... Iar dacá tu m`ai cunoscut, e vina ta ... dar dacá eu te`am cunoscut, e vina mea
... iar pentru cá te cunosc e de viná ... numai ea ... #Dragostea ... Si numa` pentru cá:
Departe`n lumea suferintei tráiesc cu dorul meu pustiu, azi nu mai stiu ce`i suferinta,
fericirea ... Mi`e dor de tine atata stiu …
Ne`am întâlnit întâmplátor, mi`ai zâmbit usor si totodatá timid si am înteles cá din acel
moment vom fi nedespártiti ... poate cá am stiut dinainte de a te cunoaste cá te voi iubi
pentru totdeauna, nu stiu cum, nici când tu te`ai náscut în imaginatia mea ca un vis ce ar
vrea sá deviná realitate ... mi`ai oferit mai multe decât mi`as fi putut imagina, dar mai
presus de toate, mi`ai oferit cele mai curate si pure sentimente ... pentru toate astea nu
cred cá as avea atâtea cuvinte sá`ti multumesc ... da` cred cá vorbele sunt inutile, sá las
mai bine faptele sá`ti demonstreze #Dragostea ce ti`o port pentru cá bine zice o vorbá:
"dureazá doar un minut sá`ti spun cá Te Iubesc, da` va dura toatá viata sá-ti arát cât de
mult"... si nu uita niciodatá cá pentru mine tu ai fost, esti si vei fii mereu dragostea mea
mare ... náscutá dintr-o simplá întâmplare ...
Fericirea a intrat în viata mea, o datá cu tine. Inainte, clipele de tristete, de neliniste, îmi
invadau gândurile ... má dominau. Acum suferinta s`a încheiat. Tu esti lángá mine si este
de ajuns sá te simt aproape, sá stiu cá má iubesti pentru a fi o persoaná fericitá. Tu esti
acea parte din viata mea care lipsea. Acum cá te`am gásit, simt cáldura dragostei tale care
má poartá undeva, sus, departe ... spre al nouálea cer. Iti multumesc cá existi!

0 comments:

Post a Comment