Declaratii de Dragoste 10

Te astept,cum astept sa infloreasca trandafirul atator ucise priviri si vantul s-adie
frunzarind uitatele noastre iubiri.Te astept,cum astept sa rasara luna ce`nvaluie cu ale sale
lumini imensele noastre amintiri pierdute printre atatea sclipiri.Te astept,lumina visului
meu,la apusul noptilor albastre;Revino din nou in gradina cu fericiri secerate.Te astept,la
cumpana dintre viata si moarte acolo unde nimic nu razbate,unde visul se schimba in
realitate in clipele iubirii uitate.Te astept si te caut, cum caut surasul copilului ce plange
mereu si umbra de zambet ce-a inflorit pe asfaltul acestui dor infinit.Te astept, cum astept
primavara atator tradate amintiri,speranta unei unice si eterne destainuiri.Te astept,cum
asteapta un biet calator intr-o gara pustie si plina de dor sa soseasca si ultimul tren
suierand printre linii un vechi refren.Te astept nemurirea unui vesnic destin sa dezlegi
labirintul visarii,sa-mi spui de mai are rost,sa sper in nimic sau sa cred in tot ce a fost.
Seara ma culc cu tine in gand.Dimineata ma trezesc gandindu-ma la tine.Esti viata mea si
te iubesc.
Te-am cautat in spicele de grau, te-am cautat in apa limpede a marii, te-am cautat pe
cerul instelat, te-am cautat peste tot si......in cele din urma te-am gasit si te rog sa nu ma
parasesti tocmai acum cand te-am gasit cu adevarat!
Te iubesc iti spun intr-o secunda, dar ca sa-ti demonstrez imi trebuie toata viata!
In balta insetata-mi scald privirea si stiu ca si eu port in suflet, stele multe,multe si cai
lactee,minunile-ntunericului da` nu le vad.Am prea mult soare-n mine,astept sa-mi spuna
ziua si zarea mea pleoapa sa-si inchida.Mi-astept amurgul, noaptea si durerea sa mi
se`ntunece tot cerul si sa rasara-n mine stelele, stelele mele pe care inca niciodata nu leam
vazut.
O razi de lumini a pitruns in viata mea.Acum e mult mai bine si pot si triiesc in ea.Existi
tu in viata mea, deci s-a implinit dorinta mea!Mi-a fost greu la inceput, dar tu m-ai invitat
si uit.Mi-ai spus ci-n viati-s multe rele, dar ci trebuie si trec de ele,si las in urmi tot ce-i
greu si si triiesc bine mereu! Incet, incet am invitat si te iubesc cu-adevirat!Acum esti
doar al meu si te simt aproape mereu!
Simt cum iubirea m-a prins in vraja sa... si nu vreau si scap de ea!Tot timpul mi gandesc
la tine, vreau si fii acum cu mine,te doresc in fiecare clipi sau minut, deci... mi-e
imposibil si te uit!Nu stiu ce as face firi tine, s-ar rupe inima in mine,as plange zile
neincetat, as vrea ca eu si nu fi existat!
Esti tot ce mi- am dorit candva, tot ce-am visat, tot ce-am sperat...Pentru ci existi iti
multumesc, poate ci de asta te iubesc!
Te iubesc pentru ca.........nu stiu de ce te iubesc dar asta simt. Te iubesc dimineata cand
te trezesti somnoros si bosumflat ca un copil, te iubesc la pranz pentru ca imi inchipui
cum mananci cu pofta din hamburgherul de la chioscul din colt, te iubesc seara cand vii
sa ma iei de la servici chiar daca esti obosit, te iubesc noaptea pentru ca te visez
intotdeauna, te iubesc.......pentru tot ceea ce esti si pentru tot ceea ce faci pentru mine. Iti
multumesc
Cuvintele sunt prea goale ca sa pot cuprinde in ele inima mea.. mi-e greu fara tine.. mi-e
greu sa vad luna care ne-a sarutat chipurile de atatea ori si care ne-a surprins de atatea ori
imbratisati.Mi-e greu sa vad soarele, mi-e greu sa simt pamantul fara tine ... Inima mea
bate mai tare cand te zaresc, iar mintea o ia razna ... vreau sa-ti simt caldura trupului,
vreau sa-ti simt respiratia, vreau sa-ti sarut buzele umede.. si atunci, inlantuiti, iti voi
sopti la ureche : "te iubesc".
As dori sa iti plimbi mana in parul meu pana ajungi la suflet si sa`ti simt privirea tulbure
care ai avut-o atunci cand te-am atins cautand cu ochii inchisi si buzele grele ale
zambetului tau ce imi era frica sa nu il inspir.Doreai sa imi rostesti cuvinte ce erau inutile
deoarece toate cuvintele au fost furate si duse departe de vant.Acum, singura cu mine in
somn, te simt cum ma tii in brate,iti simt mirosul camforat al pielii de parca nu ar fi trecut
cateva luni de cand nu ne-am vazut. Totul e o feerie e un vis care poate s-a stins de mult
dar toate astea mi se intampla numai pentru ca inca te iubesc.
Daca nu te-as iubi as fi amintirea electricitatii in bobul nud de soc,atitudinea pragmatica
dintr-un suflet abrutizat,stropul de ploaie sinucigas rasfatandu-se-n foc,visul dansului din
jucaria cu baterii descarcate,dorinta matura intr-un joc copilaresc reprimat,aspiratia la
intregul holografic a partii pierdute.Da` te iubesc si de aceea sunt ce am fost mereu si voi
mai fi sunt dorul orb in pelerinaj spre miezul luminii,sunt oaza muta mimand refugii verzi
in desert,sunt pulsarul atins de fior in spasm tahicardic,sunt pianul surd inspirat sub
degetele ingerilor,sunt polenul gustat de fluturele infertil si dornic.
Curgi de pe mine.E dimineata sau e searc.Respiri,mc respiri, ma simti,te simt,te aud.Iti
bate inima ,fierbi, ma faci sc fierb.Pe tine,sub tine,langa tine, departe de tine.Imi soptesti
la ureche ceva.Mc topesc in sudoarea ta.Ce frumos mirosi.Parul tau mc frige, ma
sufoca.Buzele ma iubesc, m`amagesc .Mainile te simt.Esti in mine, sunt in tine.Esti langa
mine,te iubesc.
De fiecare data cind se intalnesc oachesile priviri ale noastre pur si simplu imi tremura
tot sufletul, si am o dorinta imensa sa-ti spun cit de mult,mult ... te iubesc ingerasul meu.
Mã tem cã, daca m`ai iubi, mi`ar exploda tâmplele de atãta fericire. Tâmpla dreapta mi
s`ar prelinge pe sâni si pe coapse si s-ar scurge intr`o crãpãtura de pe podea.Tâmpla
stânga s`ar desprinde de mine si, delirind, ar pluti in nestire pânã când s`ar izbi de o stea.
Totusi, te rog mult, iubeste`mã.
Tu ai fost si vei fi iubirea mea. Din clipa-n care te-am vãzut mi-am spus cã tu esti cea pe
care o asteptam de mult timp. Am fãcut tot posibilul sã ajung la inima ta da` ... se pare cã
tu nu m-ai lasat cel putin la inceput. Atunci in mintea mea totul era confuz ... "Oare chiar
iubeam ?", dar oare ce inseamna sã iubesti ? Era oare acel sentiment care te fãcea sã te
simti parcã tu conduci intreaga lume, cred cã asta e pentru cã pentru prima data in viata
mã simt in al nouãlea cer #Dragostea mea, Te Iubesc, Te Iubesc nu mã refuza. Din clipa`n
care te`am vãzut atât de mult mi`ai plãcut, ochii tãi m`au chemat. Te iubesc, esti viata
mea !
Iubirea ta imi dã viatã. Te iubesc si asta mã face sã fiu mai bunã, mai frumoasã, mai
intelegãtoare, dar iubirea ta pentru mine mã face sã fiu cea mai bunã, cea mai frumoasã,
cea mai intelegãtoare. "Te iubesc" e putin spus. "Te ador" parcã se apropie de ceea ce
simt eu pentru tine. Io te iubesc mai mult decãt te iubesc, te ador mai mult decãt te ador,
te ador mai mult decât ieri si mai putin decât mâine. Privirea ta imi dã aer, existenta ta ma
face sã fiu constientã de existenta mea.
Cãt de mult te iubesc nu vei sti niciodatã. Totusi, pentru a da o dimensiune infinitului iti
pot spune cã 59 de secunde din fiecare minut de-al meu inima mea bate pentru tine. E
mult sau e putin ? ...când vei sti raspunsul se va risipi si misterul !!!
Poate cã ochii mei nu au luminat indeajuns zarea ta, poate cã zâmbetul meu senin nu a
inseninat indeajuns fata ta, poate cã am fost doar un strop din roua diminetii, care a cãzut
in fântâna vietii tale, poate cã am fost doar o stea, in inaltul cerului inimii tale, dar poate
cã TE-AM IUBIT, si TE IUBESC !!!
Cateodata mã trezesc in mijlocul noptii, tremurând de fricã, simtindu-mã singur, fara
speranta, deoarece mã gândesc cum ar fi ca tu sã nu fi langa mine. Iar apoi mã intreb dacã
stii intr-adevãr cãt de mult insemni pentru mine, cât de incredibilã cred cã esti. Io cred cã
tu esti o parte din emotiile, din sentimentele mele, esti motivul pentru care eu traiesc. Te
doresc asa cum desertul doreste apa, asa cum florile iubesc pamantul, asa cum pasarile
iubesc cerul. Trãiesc prin tine, iar tu prin iubirea mea. TE IUBESC !!!
Dragostea inseamnã sã respiri, sã speri, sã ierti ... sã iubesti. Dacã as fi un nor as sta tot
timpul deasupra ta, dacã ai fi pãmânt eu as fi apã, dacã ai fi "rãutatea", eu as fi puritatea.
Te iubesc foarte mult si cred cã fãrã tine nu as mai putea trãi in aceastã lume, care m-i
s`ar pãrea ca ziua fãrã soare sau noaptea fãra stele.
Ti-am scris o scrisoare cu picãturi de ploaie iar cu vântul ti`am soptit`o. Am chemat
vântul si i`am spus sã te mângâie; am adus pãsãrile si le`am pus sã`ti cante. Am inflorit
copacii pentru tine si am topit zãpada. Iubitule, dacã incã nu ti-ai dat seama, sã stii cã eu
sunt primavara si, si ... Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc!
O data te-am vãzut si-am stat incremenit si crudã a fost durerea cu care te-am iubit.Te
vãd a doua oara si stau, si mã gândesc dacã tin la tine, dacã te iubesc.
Când seara se lasa si toate zgomotele au "adormit", tacerea fermecatoare a noptii te va
face a`mi acorda putin din timpul tau, pentru a da atentie micutelor mele rânduri. De
fiecare data adorm cu tine în gând, ma scol cu tine`n gând, manânc cu tine în gând.
Dumnezeule! Ce se intâmpla cu mine?! Oare asta înseamna sa iubesti cu adevarat?! ...
Daca ai sti ce greu îmi este fara tine, poate ca intr-o zi, voi putea sa îti rostesc aceste
cuvinte in fata... Acum în inima mea este un loc aparte pentru tine, un loc pe care ai reusit
sa-l cuceresti si sa-l stapânesti ... Astazi când tu, rezemata, vei citi aceste rânduri; eu ma
voi gândi, îmi voi imagina cum ar fi fost sa fim impreuna. Nu vreau sa-ti spun decât ca
îmi este foarte greu sa trec peste zilele astea când toata lumea va fi împreuna si noi, nu...
Din toate lacrimile care au curs cândva, au crescut trandafiri, din care în fiecare zi am
cules câte unul. Si în fiecare zi mi-am adus aminte de "spinii" pe care acestia îi aveau.
Dar la vederea frumusetii lor, am uitat de fiecare data ... Am cules pentru prima oara un
trandafir alb, pe care spinii nu-l urâtisera înca si puritatea lui s-a oglindit în viata mea...
Am cules apoi un trandafir rosu, fara de care gradina mea n-ar mai fi ramas aceeasi.
Atunci am inteles ce înseamna "iubirea" si tot atunci... l-am întâlnit pe "el"... Fara sa
vreau, am simtit cel de-al treilea trandafir; ale sale petale galbene, cum se scuturau una
câte una în mâna-mi cazuta în cautarea dragostei "lui" zadarnice... Am simtit cum
trandafirul cu petale transparente se scutura, iar fiecare petala cadea una câte una, ca fiind
lacrimile mele... Am cautat în zadar sa gasesc în imensa "gradina" orice alt trandafir,
pentru ca toti se uscasera. Atunci am cules fara sa vreau, pe ultimul, acela violet, care
înca nu se ofilise. Doar o petala aruncata, a alunecat grabita pentru a pecetlui despartirea
noastra ... Acum "gradina" este goala si vântul "alearga" de la un capat la altul pentru a da
fila cu fila viata mea si pentru a "matura" petalele cazute ...
M`am trezit într`o dimineata cu presimtirea ca ceva se va întâmpla în acea zi. Si a fost
ceva minunat. Te`am zarit pentru o clipa, dar ai disparut ... Da` a fost de ajuns pentru a
ma îndragosti ... Si de atunci am dorit mereu sa te zaresc ... da` pentru a`ti vorbi, nu
aveam înca acel curaj. Doream sa te cunosc, sa ma cunosti. Astfel am aflat cum te
numesti si imaginatia si firea mea nebuna au luat`o razna. Am prins curaj si ti`am vorbit,
da` erai atât de distant si totusi ... atitudinea ta nu m`a descurajat.Esti înca prezent în
visele mele si cred ca este de ajuns. N`as vrea sa ajungi totusi sa ma cunosti, de frica unor
deziluzii. Este de ajuns sa stii ca undeva, acolo, nu prea departe, este cineva pentru care
reprezinti tot ce e frumos ...
Sunt o picatura de ploaie strivita între pleoapele tale grele de visuri. Sunt un gând hoinar,
ratacit în parul tau, roua diminetii târzii incendiate de soare, secunda boaba de nisip
cazuta în clepsidra fara de sfârsit. Sunt firul de iarba peste care treci acum grabita, sunt
frunza pe care o tii îngândurata între degete! Sunt raza de soare care îti mângâie privirea,
sunt ultima silaba pe care as dori sa o rostesti înainte de a visa si primul tau gând... Iubita
mea, ochii tai deschid spre mine universuri, zâmbetul tau ma îmbata de o betie cereasca.
Atingerea ta e pentru mine curcubeul, sarutul tau... sfârsitul unei lumi si nasterea alteia.
Iubita mea esti vis si... durere... Daca viata mea ar fi o clipa petrecuta alaturi de tine, nu
mi-as dori alta. O clipa sa ma privesti, sa îmi zâmbesti, sa ma atingi, sa ma saruti. Te mai
astept o viata... Si ce altceva as mai putea sa îti ofer decât doi ochi caprui, frumosi si un
zâmbet cald, care sa-ti calauzeasca pasii zi de zi!
Numa` Dumnezeu a putut inventa aceasta iubire. Ceva asemanator am visat o data, dar
nu era la fel, pentru ca în vis portile cerului sunt deschise pentru mine. Mi`am dat seama
târziu ca viata merita traita, dar niciodata nu`i târziu sa te iubesc, sa îti dovedesc ca TE
IUBESC. A fost de`ajuns doar o privire, atunci când noi ne`am întâlnit si parca ne stiam
de`o viata si inimile`au tresarit. Iar tu de mâna m`ai cuprins, si eu stiam ca`ncepe`un vis
din care amândoi n-am vrea nicicând ca sa mai fim treziti.Iti multumesc tie iubire pentru
#Dragostea ta ... Ii multumesc lui Dumnezeu pentru aceasta poveste de dragoste!
In miez de iarna, un gând singuratic, ma face sa încep câteva rânduri ... Cum as putea sa
îti demonstrez ca CONTEZI pentru mine, cum as putea sa te fac sa îmi acorzi macar o
clipa din pretiosul tau timp ... o clipa care ar însemna o vesnicie pentru mine ... Este miez
de noapte si doua inimi singuratice îsi dau pentru prima oara "mâna" pentru a forma ceva
atât de frumos, ceva numit DRAGOSTE! Seara se lasa si odata cu ea gândurile mele se
îndreapta catre cineva pentru care eu exist ... Acel cineva esti tu iubirea mea, esti tot ceea
ce conteaza pentru mine... esti TU.
Cu ochii în lacrimi caut spre cer, si implor alinare divina, e ziua în care altarele cad si nu
mai exista lumina. Prin labirintul noptii merg, dar nu exista scapare ... spre lumina firava
alerg si totul în calea mea moare ... Ma simt ca un înger murdar,un înger cu aripi taiate
cersind iertarea în zadar ... în fata usilor inimii tale ferecate!Viata e frumoasa când esti
alaturi de mine, viata e frumoasa când ploua afara si e cald în casa când îmi soptesti ca
ma iubesti si simt cu drag ca tu nu îmi lipsesti ...
Vântul imi fura o lacrima ... e lumina trecutului, iar ochii tai ca doua licariri de stele ...
caldura mâinilor ... O clipa si apoi, nu mai conteaza ... Stau întins pe malul marii si
adierea vântului ma face sa simt vibratia dragostei ce ne leaga ... Strigatul inimii tale se
aude în departari ... ma cheama la ea ... Marea îngâna cuvintele tale rostite odata, care
acum s`au dispersat în negura uitarii ... In noaptea asta, te simt un pic mai aproape de
mine ... Luna rotunda sta de veghe, vegheaza la #Dragostea noastra ... si îmi sopteste ca si
tu ma iubesti tot atât cât te iubesc si eu ... Vântul bate, primii fulgi de nea îmi mângâie
fata, ma simt tot mai slabit când te stiu departe de mine ... Luna ingâna si ea cuvinte
magice, parca rupte de realitate, cuvinte ce se regasesc parca în adâncul sufletului meu ...
Fara tine ma simt pe un drum fara sfârsit ... Un drum care parca nu se mai termina
niciodata ... Incerc sa merg mai departe, dar totul mi se pare un abis ... în care ma tot
afund si oricât as incerca sa ma înalt, simt ca nu mai am scapare ...
Stau si ma gândesc cum sa ajung mai aproape de inima ta ... si nu reusesc sa îmi dau
seama ... ce lipseste ... ca noi sa fim împreuna pentru eternitate ... poate ca asa ne e scris,
sa fim departe ... unul de altul ... si sa iubim prin suferinta ... Am nevoie de tine ... Vreau
ca în fiecare seara sa adorm cu tine ... si a doua zi, dimineata sa fii tu cea lânga care sa ma
trezesc ... Vreau ca tu sa reprezinti visele mele, vreau ca tu sa fi motivul pentru care sa
traiesc, vreau ca tu sa fii TOTUL !

0 comments:

Post a Comment