Declaratii de Dragoste 8

As vrea sá te revád, as vrea sá te sárut, dar sá nu uiti iubito, cá te iubesc prea mult...Eu
tin la tine dragá si sunt prea disperat, dar am sá vin acasá sá ne iubim cum stim...Draga
mea iubitá, eu aici plân si suspin má uit la cer si má gândesc la tine... cá te iubesc...Si
vreau sá fiu cu tine acum sá ne iubim ca doi nebuni!
Tu cel pe care încá-l iubesc, esti spinul trandafirului ce mi-a strápuns inima; tu esti
îngerul alb din noaptea vietii ce-mi lumineazá calea spre fericire. Tu esti steaua care a
cázut atunci, când #Dragostea mea s-a stins pentru câteva clipe ale mândriei. Tu esti
lacrima eterná a vietii mele. Tu esti golul vietii mele pustiite si norocul ce mi-a umbrit
existenta pe acest pámânt.Tu esti raza de soare ce a pátruns în sufletul meu si mi-a dáruit
un pic de sperantá si alinare; tu esti acel vis care s-a sfârsit odinioará atât de dureror... tu
esti iluzia trecutului meu si acea fantasmá ce-mi bântuie prezentul; tu esti ráspunsul la
întrebárile mele despre iubire. Tu esti infinitul din sufletul meu,tu esti si vei rámâne doar
al meu!
Azi noapte te-am visat, iubite!... In visul meu se fácea cá privesc cátre cer si-ti vedeam
chipul, plutind printre stelele iubirii, cum îti zâmbesc lung si trist. Incepeam sá-ti vorbesc
si sá strig cátre tine, dar nu reuseam, cáci erau prea putine...Rugam luna sá-mi trimitá o
razá ,sá pot urca si sá te mângâi dar în zadar... Atunci am izbucnit în plâns de disperare,
iar tu mi-ai întins mâna si m-ai ajutat sá zbor cátre tine... îti simteam suflarea caldá si
timidá prin porii pielii mele si îmi doream sá má sáruti. Era de ajuns sá îmi doresc si acea
dorintá devenea realitate. In acea clipá am cunoscut fericirea. Acea fericire pliná de
cuvinte frumoase..., acea fericire pliná de mângâieri infinitá si sáruturi fierbinti, dar
nevinovate.Acea noapte fusese cu adevárat noaptea mea, noaptea ta, noaptea noastrá...
Voi încerca sá trec peste bariera ce tu ai pus-o între noi... prin a jura cu-napoi la mine nu
vei mai privi... dintr-un motiv pe care doar tu îl stii. Voi mai încerca pentru a nu stiu câta
oará, chiar dacá risc cá poate o sá doará... am sá îti spun cu zâmbetul pe buze... am în
cercat sá stii... cá nu ai nici o scuzá... voi încerca apoi sá-mi vád de viatá cu ochii privind
decât în fatá si de-ar fi sá vii din nou în a lor razá, am sá-ti amintesc cá nu ai nici o
scuzá...!
Státeam în geam la dormitor si má gândeam cât mi-e de dor, de tine draga mea frumoasá,
cá te distrezi si stai acasá... timpul trece foarte greu dar... má gândesc la tine cá te iubesc
si te ador... esti unica iubire.Esti ca o razá de lumina si... pe mine lin ai coborât si ai
apárut frumoasá ca o zâná... de tine eu n-am sá uit...!
Este miez de noapte si doua inimi singuratice isi dau pentru prima oara "mana" pentru a
forma ceva atat de frumos, ceva numit DRAGOSTE! Poate ca acest mic mesaj e doar un
inceput sau finalul unei placute discutii.In miez de iarna, un gand singuratic, ma face sa
incep cateva randuri... Cum as putea sa iti demonstrez ca CONTEZI pentru mine, cum as
putea sa te fac sa imi acorzi macar o clipa din pretiosul tau timp...o clipa care ar insemna
o vesnicie pentru mine... Stau si privesc cerul instelat si parca o stea imi zambeste...Stau
si ma intreb oare acea stea esti TU? Nu voi stii asta niciodata asta... Acum esti departe si
senzatia de pustiu ma cuprinde, ma domina, ma termina... Oare cat timp va mai trece pana
cand te voi putea strange iar in brate... cat? Sunt un fulg de nea care incearca sa iti
mangaie fata... Doamne ce as vrea sa ma scurg in pielea ta si sa nu mai ies niciodata, asa
as avea certitudinea ca nu am sa te pierd... Poate ca pentru o clipa ai sa crezi ca sunt
nebun... Poate ca asa este... sunt nebun,nebun dupa tine.TU esti tot ce am de pret... tot ce
am visat, tot ce mi-am dorit... Poate viata mea a fost cruda cu mine, tu sa fii atat de
departe si eu... sa te caut in disperare... Vreau sa te vad, sa te sarut, sa fiu numai si numai
al tau, nu pentru o clipa ci pentru eternitate... Noaptea trece, o muzica suava imi alina
singuratatea... Ce pot face? Nimic decat sa astept clipa revederii noastre, clipa in care voi
fi din nou in al noualea cer... Ma rog la Dumnezeu ca acea clipa sa fie cat mai aproape
pentru ca suferinta mea sa inceteze... Poate ca intr-o zi privirile noastre se vor intalni si
aceasta noapte poate va fi punctul de plecare al unei frumoase prietenii... Am nevoie de
iubire, am nevoie de o iubire sincera si reala... m-am saturat de minciuni si inselatorii...
Vreau sa traiesc alturi de tine clipe magice, clipe de vis, clipe in doi, pe care nu cred ca as
putea sa le descriu in cuvinte... pentru ca nu au comparatie... Marea este complicea mea,
ea este alaturi de mine mereu, ea este singura care nu m-a tradat si nu ma va trada
niciodata... Dar ea nu tine locul unei dragoste adevarate... e nevoie de un inger de fata
pentru ca totul sa fie ca in paradis... Si ce mai pot cere de la Dumnezeu cand am gasit-o?
Doar sanatate, si multi ani de fericire... Anul se incheie si parca eu inca nu am gasit
fericirea caci tu esti inca departe, departe de mine... Stau clipe de-a randul si ma intreb de
ce esti departe? Clipe, clipe care par secole... uitate in negura amintirilor... E dimineata...
Aproape totul e inca adormit, numai eu stau si caut,caut iubirea mea... si... raman cu
speranta... cea in mai bine... Doua babe se uita la mine si zambesc. De ce? Nu stiu... Poate
am ceva care le-a atras atentia sau poate ca e muzica care canta prea tare pentru ora asta
atat de matinala... Dar nu am de gand sa opresc nimic, vreau sa continui, nu vreau sa ma
trezesc din visare!...
Am comis o crima frumoasa ,iubito:am indraznit sa sfidez ratiunea si sa ma las prada
unei feerii numitc IUBIRE.Si te iubesc asa cum o pascre iubeste zborul si libertatea ,asa
cum albina iubeste floarea.Tu esti infinitul meu magic.Esti religia mea de abur si
intuneric si in fiecare noapte ma cobor in sanctuarul viselor ,unde-ti cladesc latare de
marmura ,impodobite cu petale de trandafiri pe care valseaza picaturi de roua ,izvorate
din doi ochi albastri.Esti refugiul meu.In bratele tale am descoperit o lume noua ,am gasit
o alta definitie a fericiruu ,am invatat sa respir un alt aer ,sa zambesc sub un alt cer.
Pentru tine...daca ar fi sa fiu arbore,in pamantul tau mi-as ingropa radacina...M-as hrani
cu visele tale si ochiul tau,albastru si nud,mi-ar fi pasare si cantec.Cu ramurele mele ti-as
iubi trupul si te-as imbalsama cu flori de cires,care te-ar rani cu splendoarea lor.Iar daca
gura ta imi va atinge frunzele,rodul trupului meu-copil vegetal al dragostei mele-va fi si al
tau.Daca ar fi sa fiu arbore,spune-mi ,iubirea mea ,mi-ai darui pamantul tau?
Abia ai plecat si corpul meu plange dupa atingerea ta,buzele mele tanjesc dupa dulceata
buzelor tale,amintirea privirii tale ma face si acum sa ma infior si simt cum dragostea se
revarsa
din sufletul meu,cum te iubesc, te ador cu toata faptura mea si ... nerabdatoare astept sa te
am iar langa mine.
Imi lipsesti teribil in aceste zile de dragoste...Imi lipsesti, iar rana lasata ma injunghie si
ma doare....Vad dragoste in jurul meu si imi trebuie atat de multa putere doar pentru a ma
misca.
In curand, in curand, dragostea mea, aceasta asteptare va lua sfarsit,iar tu si cu mine vom
avea ceea ce ne dorim.....In zile ca acestea vom sta langa foc,iar toata durerea indurata va
fi de mult timp uitata.
Dragostea mea este prin locurile prin care tu ai ratacit fiind cu tine unde nu pot eu sa
fiu.Nu ne alegem obiectele pasiunii noastre,da` asteptam pasivi focul divin care ne
distruge trecutul si ne lumineaza soarta rasucindu-se printre aleile dorintei.Asa ca sunt al
tau si voi astepta multumita, lasand dragostea sa-mi modeleze viata si vointa.
Esti sarea din bucate, painea calda, soarele, stelele si luna.Esti aerul si apa.Oare pot
supravietui fara toate acestea?Multumesc celui de sus ca te-am intalnit!
Ceea ce izvoratse din adancul inimii ,sentimentele curate si adevarate nu pot gasi
echivalent in cuvinte.Aici,vorbele isi pierd dimensiune lor fireasca si devin nimic,devin
un vierme de pamant.Cuvintele sofisticate si pompoase,in rime dragute si asortate(chiar
de ar fi ele si originale) nu ar putea arata ceea ce simt pentru tine.De aceea,decat sa-ti zic
"te iubesc" pentru a te impresiona,sau pentru ca asa se obisnuiesteiti voi spune ceva mai
simplu ...si care se poate demonstra:"Tin foarte mult la tine".Gesturile mele,aflate in
UMBRA TIMPULUI iti vor arata acest lucru.Sa nu te indoiesti o clipa de sinceritatea
mea!
Iubito,petala pleoapei tale vreau sa o sarut si rasfoindu-ti gandurile unul cate unul ... sa
pot citi sub valul lor chemarea arzatoare.
Mi-e dor de ochii tai,mi-e dor de chipul tau,mi-e dor de tine!Te iubesc la nesfarsit.
Te iubesc nespus de mult.Tot timpul ma gandesc la tine si ma cuprinde un sentiment
placut ce imi imvaluie intreg corpul.Tu esti raza mea de lumina.Tu imi dai speranta ca
maine va fi mai bine.Pe tine te iubesc si te voi iubi mereu,zano.
Tu esti un cer ,eu sunt o stea,tu esti un nor iar eu sunt adierea ta.
Fiecare zi petrecuta departe de tine este un chin pentru mine.Astept cu nerabdare clipa in
care vom fi impreuna,vom admira impreuna rasariturile si apusurile.Tu insemni totul
pentru mine.Fara tine nu pot traii,dragul meu.TE IUBESC.
Daca cerul ar fi fost senin atunci cand ne juram credinta,dragostea s-ar fi risipit in
vazduhul albastru mult prea repede,lasand in urma doar amintirile care ar fi semanat cu o
stea explodata.Nu-mi doresc decat ca aceasta stea sa straluceasca multi ani de acum
inainte pe cerul senin al lumii pe care ne-am creat-o cu propriile forte.Te iubesc si ne
doresc multi ani fericiti...IMPREUNA.
Tu esti raza mea de soare!
Ti-as spune-n fiecare zi, dar io, si tu si toti ceilalti o stiu.Iubirea nu-i un fapt
ascuns,.Urmeaza-i calea, caci bine stii, doar o viata avem, si este prea scurta ca sa ne
prefacem.Si este bine ca tu sa afli ca TE IUBESC.
Dac-as putea, m-as transforma intr-un fluture frumos,as veni la tine, ti-as mangaia obrajii
catifelati cu aripioarele mele, ca semn al dragostei ce-ti port in inimioara; apoi avand
mireasma ta pe aripi, as intra intr-o vaza, as lasa-o acolo, as pecetlui-o si-as pastra-o
pentru clipa cand tu te vei duce departe si voi avea nevoie sa-mi alin dorul.
Invata-ma sa te iubesc asa cum esti.
Ce inseamna sa fii indragostit? Inseamna mai mult decat sa fii doar casatorit cu cineva
sau sa faci amor cu cineva. Casatoriti sunt cu milioanele, milioane de oameni fac dragoste
- dar putini sunt aceia care sunt indragostiti. A fi cu adevarat un indragostit inseamna sa
fii devotat si iei parte la un dans perpetuu de intimitate cu partenerul tau.Esti un
indragostit atunci cand pretuiesti darul care este partenerul tau, si te bucuri de acest dar in
fiecare zi. Esti un indragostit atunci cand tii minte ca partenerul tau nu este sclavul tau -
este doar un imprumut pe care ti-l acorda universul. Esti un indragostit atunci cand iti dai
seama ca nimic din ceea ce se petrece intre voi nu va fi lipsit de semnificatie, ca tot ce va
spuneti unul altuia are menirea de a-i aduce celuilalt bucurie sau tristete, si ca tot ceea ce
faci poate intari sau slabi legatura voastra.Esti un indragostit atunci cand intelegi toate
acestea, si te trezesti totusi in fiecare dimineata cu sufletul plin de recunostinta ca mai
vine o zi in care sa-ti iubesti partenerul si sa te bucuri de el.Atunci cand in viata ta exista
o asemenea fiinta, esti un om binecuvantat. Ti s-a oferit in dar o persoana care a ales sa
mearga alaturi de tine. El sau ea va imparti cu tine zilele si noptile, patul si
poverile.Persoana care este indragostita de tine va vedea partile tale tainuite pe care
nimeni altcineva nu le vede. Iti va atinge trupul acolo unde nimeni altcineva nu te atinge.
Persoana care este indragostita de tine va cauta sa te scoata de acolo de unde te-ai ascuns
si va face pentru tine un paradis in bratele sale ocrotitoare si dragastoase.Persoana care
este indragostita de tine iti va darui din belsug minuni in fiecare zi. Are puterea de a te
bucura cu zambetul, glasul, mirosul pielii si felul in care se misca. Are puterea de a-ti
goni insingurarea. Are puterea de a schimba banalul in sublim. Este pragul tau spre
paradis, aici, pe pamant.
As vrea sa iubesc marea ...dar marea nu iubeste.As vrea sa iubesc pamantul... dar
pamantul e rece si plin de intuneric.As vrea sa iubesc oamenii ... dar oamenii sunt rai.Te
voi iubi pe tine pentru ca si tu ma iubesti.Totusi am sa iubesc tot ce e mai bun din mare,
pamant si oameniiar din tine am sa iubesc totul pentru ca ai fost si vei ramane marea mea
iubire.Din clipa-n care te-am vazut, atat de mult mi-ai placut, ochii tai m-au chemat.Stiam
ca poti iubi din tot sufletul, chiar daca atunci lasai sa se vada ca pentru tine dragostea e un
joc, nimic profund.Am avut rabdare, putere de a iubi si-am asteptat. Acum, astept cu
nerabdare ziua cand iti voi fi sot.TE IUBESC!Esti viata mea!!!Esti parfumul suav al
crinilor albi ce infloresc in sufletul meu patimas.Esti picatura de roua ce se oglindeste pe
petala unui trandafir.Esti o raza de soare care ma cuprinde in bratele-i calde.Esti
mireasma vantului de primavara ce-mi mangaie parul.Esti lacrima care aluneca pe obraz
si se sparge in palma mea.Esti visul meu... Care ma tine treaz.Esti luna care ma priveste-n
noapte.Esti o iluzie,o soapta.Iubesti ca sa traiesti.Asa esti tu si te iubesc asa cum
esti.Iubirea ta imi da viata.
Te iubesc si asta ma face sa fiu mai bun, mai frumoas, mai intelegatoar.Da` iubirea ta
pentru mine ma face sa fiu cel mai bun, cel mai frumoas, cel mai intelegatoar.Te iubesc e
putin spus.Te ador parca se apropie de ceea ce simt eu pentru tine.Privirea ta imi da aer,
existenta ta ma face sa fiu constient de existenta mea.
Daca ai fi o lacrima in ochii mei nu as mai plange niciodata de teama sa nu te pierd.
Adorm cu tine in gand, ma trezesc cu tine in gand si tot ceea ce fac este pentru tine
domnitza.Desi suntem departe unul de altul eu te simt mereu alaturi de mine si ma
gandesc cu multa emotie la momentul cand vom fi pentru totdeauna impreuna.
Pana la soare,pana la luna,pana la mare,pana la munte.Nimic nu-i mai greu decat drumul
pe care l-am parcus pana la INIMA TA,pana-n adancul sufletului TAU.Acuma pot sa-tzi
spun cu SINCERITATE si fara minciuni frumoase ca TE IUBESC.Nimic-n lumea asta
nu-i mai frumos decat sa stau langa tine si sa-tzi simpt glasul care se plimba agale si
duios pe marigilile inimei mele...facud-o sa rada de FERICIRE si BUCURIE ... ca si-a
gasit JUMATATEA... Prima si ultima DRAGOSTE,prima si ultima IUBITA.prima si
ultima Declaratzie,prima si ultima CASATORIE pe vecie.La Bine Si La Rau...Te Iau De
SOTIE...

0 comments:

Post a Comment