Declaratii de Dragoste 7

Din momentul din care te-am vázut, am simtit si am aflat în adâncul inimii mele o poftá
nebuná sá-ti dezváluiesc amorul, dorind sá-ti fac mii de juráminte în genunchi si
privindu-te în paradisul inimii mele, sá-ti zic: ...asta e partea frumoasá si dulce a inimii
mele unde tu vei fi cráiasa sufletului meu si fácându-te fericitá îti voi pune frumos printre
florile care mai îmbátátoare si dulci, pe o parte mân, iar pe cealaltá puterea tainicá a
amorului si tot odatá fala puternicá si împreuná vom face ca din iubirea noastra sá se
nascá o frumoasá si nemuritoare... dragoste ce nu va párási sufletele noastre nici în viata
în care eu o sá fiu un înger pázitor, pe veci al táu, iar tu vei fi zâna albá a iubirii; cea care
îmi va dárui pe veci o iubire eterná cum în viatá nu va exista nici pe pámânt si nici
altundeva...Dacá as putea sá fac parte din inima ta mácar un minut, sá pot sá aflu dacá esti
aláturi de mine pe veci, as putea sá mor în pacea iubirii tale si dacá tu ai putea sa pátrunzi
în inima mea, cea care existá numai pentru cá tu existi, nu cred cá ai mai putea pleca si
vei rámâne pe veci nemuritoare în cerul senin si plin de dragoste... #Dragostea mea
iubito... atunci as fi fericit pe veci...Dacá as putea sá îmi pun o dorintá înainte sá plec din
preajma ta iubito, sá plec acolo sus unde nu te-as pierde din privirea mea pliná de iubire,
ca în momentele în care tu, frumoasa mea, erai lângá inima mea, aceea ar fi sá te mai am
odatá la inima mea si sá plângem pentru despártirea care ne va separa pe veci si sá ne
dezváluim sufletele dornice de iubire, sá le împreunám pentru o ultimá dragoste de
neuitat... nesfârsitá De as putea sá retráiesc tot ce a fost frumos în aceastá dragoste eterná
as dori sá trec prin tot ce ai însemnat tu pentru mine, si ráu si bun pentru a nu uita
niciodatá înfátisarea ta si privirea pe care mi-o aruncai în clipele în care ne uneam si
deveneam o singurá persoaná ce avea câte ceva de la amândoi: frumusetea nemuritoare a
chipului táu luminat de iubire si tot ce am eu mai pretios,#Dragostea mea pentru tine...Tin
sá-ti spun o prea frumos simbol al iubirii mele, cá nu esti singura care suferi din pricina
dragostei, si eu sunt la fel, poate chiar într-o situatie mult mai dureroasá, aceea de a iubi si
sá nu fi iubit, tu mácar ai avut persoana iubitá lângá tine cu suflet si corp...; eu nu am avut
decât corpul táu pentru ca sufletul si gândul táu este în altá parte... acolo de unde nu stiu
dacá se va mai întoarce. Eu sper, si sper cá într-o zi inima ta îmi va apartine si voi putea fi
fericit asa cum ai fost tu atunci când ai avut dragoste lângá tine.Vreau sá stii cá din inima
mea nu vei dispárea niciodatá si mai cred cá odatá, mácar odatá te vei gândi si tu la
mine... si la tot ce tu însemni pentru mine, adicá totul, adicá viata, adicá iubire si sperante
(sperante cá te voi putea avea mácar un minut la inima mea), adicá lacrimi vársate pentru
tot ce a fost si ce nu a fost, adicá într-un cuvânt poate te vei gândi vreodatá la singurátatea
pe care mi-ai dat-o uitându-má si înlocuindu-má cu o altá persoaná... oare te iubeste mai
mult ca mine?...Mai vreau sá spun cá îti doresc sá fi iubitá tot atât de mult precum te
iubesc eu pe tine, poate chiar mai mult... pentru cá meriti... pentru cá atunci când vei
pleca nu voi mai putea sá-ti ofer umârul meu pentru a plânge... chiar dacá nu ai plâns
pentru mine... am fost fericit, dar nu pentru nefericirea ta... ci pentru faptul cá am
descoperit o nouá zana, una care iubeste si care dá dovada cá poate iubi,dar din pácate în
inima ei nu este loc si pentru mine, pentru #Dragostea mea...Nu îti doresc decât bine în
viatá si fericire, iar ceea ce mie nu mi-ai oferit (dragostea ta)... sá poatá avea oricine si sá
se bucure de ea asa cum meriti tu...Vreau sá te rog încá odatá sá nu uiti cá existá si va
exista cineva care te va astepta întotdeauna si din inima cáruia nu vei pieri nici atunci
când voi urca acolo sus, acolo unde totul e bine... acolo unde e numai iubire, dar degeaba
dacá... nu e iubirea ta... te rog nu má uita... te rog nu má párási... te rog sá má iubesti (desi
acesta e un vis care nu va deveni realitate)...Te iubesc... te iubesc... nu mi te pot scoate
din minte si nu mi te pot scoate din inimá... de acolo unde ai intrat si nu vei mai putea iesi
nici atunci cánd ea nu va mai putea dárui nimic... dar de fapt ea de acum nu mai poate
oferi nimánui loc în ea, acolo unde e frumos... acolo unde e senin... si acolo unde e plin
de iubire... Má bucur cá ai avut încredere în mine si mi-ai spus tot ceea ce te chinuie...
desi în acele clipe am crezut cá ne-am unit..., dar un lucru e sigur... am suferit aláturi de
tine... aláturi de cea care ar putea sá má facá fericit... si aláturi de unica care îmi poate
dárui ceea ce e mai pretios pentru mine...#Dragostea ta...Dáruieste-mi mácar pentru un
minut iubirea ta... si promit cá nu vei regreta... promit cá nu vei uita...si promit cá nu mi-o
vei mai lua... promit cá nu te voi uita... si promit cá... vei fi printesa inimii mele... vei fi
simbolul dragostei mele... vei fi floarea vietii mele... si vei fi cerul planetei mele...Dacá
nu má vei primi în inima ta... în viata ta... în palatul viselor mele... îti promit cá nu má voi
lása... cá nu voi ceda... cá voi lupta pâná la moarte (moartea inimi mele)... chiar dacá stiu
cá nu te voi putea avea... nici în cele mai frumoase vise ale gândiri mele...Ai pláns pe
umárul meu... ce frumos suná... desi nu e adevárat am crezut pentru o clipá cá má
iubesti...cá má doresti... dar... vise... vise neadevárate... dar... totusi... a fost frumos...
frumos... ca într-un vis pe care mi-l-as fi dorit... pácat... pácat pentru dragostea pe care tio
port... pe care o meriti...si pe care vreau sá ti-o dáruiesc... dar inima ta o respinge... o
loveste ucigátor... inima ta o bagá într-o adâncá suferintá... într-o nepásátoate
chinuintá...TE IUBESC... si sá nu uiti... TE IUBESC... dar... dar ce mai conteazá...
degeaba... oricât as încerca... nu, nu voi reusi... nu voi reusi sá-mi îndeplinesc un vis... un
vis care má dominá de un secol... ce un secol... o viata... asa îmi pare..., dar pácat...
pácat...Dacá as putea mácar odatá sá-ti ascult inima cum îti bate... cum pulseazá în loc de
sânge... dragoste...o dragoste pe care nu o voi întâlni niciodatá... pácat... pácat cá nu îmi
apartine... pácat cá nu pot s-o apar de suferinte... de dureri... si de supárári... pácat...E
noaptea singurátáti pentru mine... e noaptea fárá sfârsit... e noaptea ucigatoare... e ultima
noapte când mai pot visa cá te voi avea... pácat... e un vis... m-am trezit din visul visurilor
mele... pacat... si ce frumos era... stii... má iubeai... má tineai în brate... má IUBEAI... ce
frumos suná... pácat... mare pácat... a fost frumos..., dar nu mai e... a fost un vis... pácat...
doar un vis...Stii... mai bine as muri decât sá stau... departe de tine... sau prefer sá plec
undeva... departe de dragostea mea... departe de tine... pácat..., dar degeaba... o sá mor
degeaba... pentru cá nu o sá te uit... nici acolo... puterea iubirii ce o simt pentru tine... e
mare... e nemárginitá...,dar... pácat... sufár dupá tine... má gândesc la tine... unde esti...?
...de ce nu esti cu mine...?...da ...înteleg... nu exist pentru inima ta... nu exist pentru tine...
nu tráiesti pentru dragostea mea... nu esti a mea... pácat... esti dáruitá de inima ta... dar nu
mie... nu mie... ci lui... oare te iubeste mai mult ca mine... a... da...înteleg... tu îl iubesti pe
el... pácat... de ce oare mai exist...?... de ce oare a fost scris sá apari... sá apari în viata
mea..., dar nu aici e suferintá...da ...nu aici... ci acolo... acolo unde ai plecat... si de unde
nu te-ai mai întors... pácat... de ce nu am si eu loc acolo... acolo în inima ta... a... da... e
ocupatá... aha... înteleg... nu am loc... pácat...Dar oare de ce mai exist?... de ce îmi apari
în fatá?...a ...da ...îmi e scris... da... îmi e scris sá sufár... dar de ce? ...cu ce am gresit...
da... poate... poate cá nu am putut... nu a fost scris... nu a fost scris sá te întâlnesc mai
devreme..., dar totusi..., îti multumesc... îti multumesc cá existi... da... stii si tu...: TE
IUBESC... sunt nebun... nebun dupá tine... da ...înteleg... nu se poate... da ...stiu... apartii
alcuiva...,
dar de ce,... de ce nu e scris sá îmi apartii mie?... de ce tocmai lui?...nu înteleg...
De multe ori mi s-a întâmplat sá stau si sá astept acea persoaná pentru care...sá pot striga
în gura mare: Te iubesc, te doresc, te astept!Anii au trecut întruna, iar eu m-am sáturat sá
tot astept...Si mi-am dat seama cá nu este bine trebuie sá caut si sá sper!Am cáutat în
zadar, iar anii au trecut, am alergat si am obosit,dupá câte inimi am fugit, prea multe
inimi am ránit...Dar cu acea persoaná nu m-am întâlnit, dar nici n-o mai caut cá mult am
suferit!
Nu stiu ce sá-ti spun, nu stiu la ce sá má gândesc, mi-e rusine de propriile mele gânduri,
as vrea sá má ascund, dar nu am unde, as vrea sá má destáinui, dar nu am cui.Las soarta
sá hotárascá - calc peste constiinta mea si îti scriu. Iti scriu... tocmai tie, tu care ar trebui
sá-mi cunosti cel mai putin gândurile, vei afla ceva ce mie mi se pare ciudat, straniu.Eu
sunt un fir de nisip din imensul desert al vietii si as vrea ca vântul sá-l legene pe aripile
sale,punându-l în grádina ta. De dragul táu m-as face floare, as înflori lângá fereastra ta,
ti-as dárui mireasma sufletului meu, te-as adormi, iar apoi te-as preface în tárâna în caremi
înfig rádácinile.Nu má iubesti si cu toate astea eu te iubesc. Nu am nici o sansa de la
tine.Cu fiecare gest încerci sá má jignesti; iar atunci eu îmi aud bátáile inimii care suná
asemenea ciocanului la poarta vietii. Uneori privirea ta má pátrunde pâná în máduva
oaselor, má cutremur si îmi vine sá fug de sub vraja ta, dar nu pot, picioarele îmi sunt
întepenite, buzele nu mai pot sá scoatá nici un cuvânt. As vrea sá te uit, dar fiecare
melodie fiecare dans îmi aminteste de tine. Tráiesti în mine, esti o párticicá esentialá a
sufletului meu de care nu, nu má pot despárti niciodatá, niciodatá !
Tu ai fost si vei fi iubirea mea. Din clipa-n care te-am vázut mi-am spus cá tu esti cea pe
care o asteptam de mult timp. Am fácut tot posibilul sá ajung la inima ta, dar... se pare cá
tu nu m-ai lásat cel putin la început. Atunci în mintea mea totul era confuz. Oare chiar
iubeam?..., dar oare ce înseamná sá iubesti? Era oare acel sentiment care te fácea sá te
simti parcá tu conduci întreaga lume, cred cá asta e pentru cá, pentru prima data în viata
mea má simt în al nouálea cer... dragostea mea, te iubesc, te iubesc nu má refuza.Din
clipa-n care te-am vázut atât de mult mi-ai plácut, ochii tái m-au chemat... sunt sigur cá
vor veni multi sá-ti spuna cá te iubesc, si cum si cât... vor spune mai frumos ca mine, dar
nu te vor iubi atât! Te iubesc mult mult, adicá foarte mult, esti viata mea!
Dacá mi-ai spune cá stii ce însemni pentru mine... ti-as spune cá minti...Deoarece nimeni
pe inima mea mâna nu pune ca s-o întrebe: 'Ce simti?'Ce simt pentru tine e încá mister si
n-am reusit sá pátrund în el.Dar stiu cá asa cum o razá de soare dezváluie si cea mai micá
parte din mare.Asa si tu dezválui în mine sentimentul ce-l simt pentru tine Má bucur cá
existi în viata mea, esti tot ce mi-am dorit cândva.Un sprijin, o mâná de ajutor, o bucurie
pe-al vietii coridor... Te simt aproape zi de zi... cu mine mult as vrea sá fii; Sá fii a mea sá
fii al meu... se va împlini oare visul meu?

0 comments:

Post a Comment