Declaratii de Dragoste 4

Stau si mà gândesc cum sà ajung mai aproape de inima ta... si nu reusesc sà îmi dau
seama... ce lipseste... ca noi sà fim împreunà pentru eternitate... poate ca asa ne e scris, sà
fim departe... unul de altul... si sà iubim prin suferintà... Am nevoie de tine...Vreau ca în
fiecare searà sà adorm cu tine... si a doua zi, dimineata sà fii tu cea lângà care sà mà
trezesc... Vreau ca tu sà reprezinti visele mele, vreau ca tu sà fi motivul pentru care sà
tràiesc, vreau ca tu sà fii TOTUL!
Era searà, era târziu, iar sufletul meu plângea, tu mai làsat singur, în noaptea rece si
întunecoasà, nu m-ai putut ierta, s-au n-ai vrut? Durerea din sufletul meu pentru tine era
de neînteles. Speram sà te întorci, dar sperantele s-au spulberat atunci când tu te-ai
pierdut în întuneric. Imi pare enorm de ràu cà ti-am gresit, iar sufletul tàu rece nu-mi
poate intelege remuscàrile.Imi doresc atât de mult sà intelegi de ce nu pot veni la tine, mà
tem, mà tem de refuzul tàu. Mi-ai distruge sufletul dacà mi-ai spune cà nu poti sà fi cu
mine. Ochii mei ar lacrima, as fi mereu trist; iar în jurul meu ar fi pustiu. Fie zi sau
noapte, tràiesc cu tine-n gând, iar când tu îmi esti departe eu singur stau si plâng. Mi-e
dor de tine, dar tu nu mà intelegi. Când mà întâlnesc cu tine vorbele tale sunt tot mai reci.
De vei veni la mine acum sau mai târziu te voi primi în suflet chiar dacà a fost pustiu.
Ochii tài stràlucesc când cu tine mà-ntâlnesc te privesc, înnebunesc; dar tie nu-ti pasà de
inima mea arsà.
Sunt un fulg de nea care încearcà sà îti mângâie fata... Doamne ce as vrea sà mà scurg în
pielea ta si sà nu mai ies niciodatà, asa as avea certitudinea cà nu am sà te pierd...Poate cà
pentru o clipà, ai sà crezi cà sunt nebun... Poate cà asa este... sunt nebun, nebun dupà
tine,TU esti tot ce am de pret... tot ce am visat, tot ce mi-am dorit... Poate viata mea a fost
crudà cu mine,tu sà fii atât de departe si eu... sà te caut în disperare... Vreau sà te vàd, sà
te sàrut, sà fiu numai si numai al tàu, nu pentru o clipà, ci pentru eternitate... Noaptea
trece, o muzicà suavà îmi alinà singuràtatea... Ce pot face? Nimic decât sà astept clipa
revederii noastre, clipa în care voi fi din nou in al nouàlea cer... Mà rog la Dumnezeu ca
acea clipà sà fie cât mai aproape pentru ca suferinta mea sà înceteze... Am nevoie de
iubire, am nevoie de o iubire sincerà si realà... m-am sàturat de minciuni si înselàtorii...
Vreau sà tràiesc alàturi de tine clipe magice, clipe de vis, clipe în doi, pe care nu cred cà
as putea sà le descriu în cuvinte... pentru cà nu au grad de comparatie... Marea este
complicea mea,ea este alàturi de mine mereu, ea este singura care nu m-a tradat si nu mà
va tràda niciodatà... Dar ea nu poate tine locul unei dragoste adevàrate... e nevoie de un
înger de fatà pentru ca totul sà fie ca în paradis... Si ce mai pot cere de la Dumnezeu când
am gàsit-o? Doar sànàtate, si multi ani de fericire...
Mai dà-mi o sansà, iartà-mà; eu stiu bine c-am gresit...Dar esti iubirea vietii mele; esti
visul spre care am tânjit.
Iartà-mà, te rog de mii de ori; încearcà sà revii la ce a fost...Càci fàrà tine; îti jur cà viata
n-are rost.
Eu te visez în fiecare searà; si singur în vis eu îti soptesc...Simtind regretul cum mà
inconjoarà; de ce, de ce-am gresit, când stiu cà te IUBESC !
Niciodatà nu voi avea destul timp sà îti redau în cuvinte tot ce simt pentru tine... iubire,
pasiune,dorintà... tot ce stiu e cà voi încerca mereu sà fac mai mult, mai mult decât e
posibil, pentru a te pàstra aici într-un coltisor al inimii mele, un coltisor pe care ti-l rezerv
tie draga mea... pentru cà tu esti tot ce mi-am dorit vreodatà! Ochii tài pàtrunzàtori m-au
fascinat din prima clipà, buzele tale senzuale m-au cucerit... pàrul tàu atât de fin, îmi
mângâie obrajii... iar mâna ta caldà o simt pe fruntea mea rece...La atingerea ta totul
renaste, îmi revine pofta de viatà, îmi dai un motiv de a trece biruitor prin toate,ba chiar
mai mult... sà uit de toti si de toate... si sà ràmânem doar noi doi... în lumea asta parcà
purtatà pe aripi de basm...Nu voi uita niciodatà acea clipà în care te-am zàrit pentru prima
datà, clipa magicà în care TU m-ai fermecat... Cu sigurantà cà meriti tot ce e mai bun... !
Sunt o adiere de vânt sàlbaticà... Eu sunt lumina caldà a diminetii ce-ti gâdilà genele
lungi pentru a-ti deschide ochii sà vezi splendoarea ce te înconjoarà.Eu sunt o raza de
soare caldà si firavà ce-ti mângâie obrajii fini; eu sunt roua de pe firele de iarbà ce-ti
sàrutà gleznele; eu sunt un cânt al pàsàrilor ce te încântà cu ciripitul lor vioi; eu sunt o
adiere de vânt sàlbatic ce-ti ràsfirà firele de pàr.Eu sunt o floare micà si tàcutà ce îti
implorà mângâierea, sunt un gând ràslet ce te face sà tresari când esti singur, iar tu esti
sprijinul meu în lumea cea realà cufundatà în visare...
Când afarà plouà, la tine mà gândesc; când afarà-i soare, inima mi-o
dezrobesc...Gândindu-mà la tine, stiind cà ai sà vii; simtind, cà pentru totdeauna tu mà vei
iubi.Dar singur mà amàgesc, în noapte, si plâng; as vrea sà-mi fi aproape, în brate sà te
strâng...Sà-ti spun cât te iubesc; dar mà gândesc sà nu gresesc.Si de aceea plâng si tac;
mà-ntreb mereu de-ti sunt pe plac.De m-ai intelege... as fi fericit; si toatà viata mea te-as
fi iubit.
Cineva va fi întotdeauna aici sà te iubeascà, cineva va pretui întotdeauna càldura
zâmbetului tàu si fericirea inimii tale... Cineva va incerca întotdeauna sà gàseascà cuvinte
sà-ti multumeascà pentru cà ai umplut viatà cu vise devenite realitate si amintiri
frumoase... TE IUBESC nu doar pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt eu când sunt
cu tine... TE IUBESC pentru cà mà ajuti sà fac din viata mea nu o tavernà ci un templu,
din faptele mele de zi cu zi... nu un repros, ci un cântec...Cineva te va iubi întotdeauna,
iar acel cineva voi fi întotdeauna EU!Totul ne desparte pe mine si pe tine... distanta,
oamenii, viata... poate si destinul... iata ce vreau sà-ti spun: nu mà tem nici de zâmbetul
tàu, deci nu mà tem de nimic; sunt ceea ce-i dincolo de fereastra odàii tale... depàrtarea...
Amintirea ta nu are unde sà mà afle, glasul tàu nu poate sà mà strige càci nu stie unde
sunt între cele patru zàri... Stii sà asculti? Auzi vântul la fereastrà? Auzi pàsàrile care vin
si pleacà ducând si aducând primàvara? Stii ce-i nostalgia? Privesti uneori pe fereastrà
fàrà sà vezi nimic... sunt pe-acolo si într-acolo... fàrà fiintà o apropiere si o îndepàrtare în
preajma ta... TE IUBESC!
Tràiesc din amintiri, vise si sperante. Dacà mi s-ar lua acest mod de a trài as muri
precum moare o floare atunci când este udatà. Inima mea a fost udatà cu lacrimile
deziluziei create la sfârsitul acestei relatii. Tot ce stiu este ca EL reprezintà tot ce e mai
bun pentru mine, un mic ideal de frumusete si bunàtate.De ce oare n-a fost sà fie asa cum
a spus EL? Oare voi mai iubi vreodatà?!
As vrea sa fiu o lacrimà; sà curg încet pe obrazul tàu... ca râul în ondulàrile sale si sà te
pot sàruta mereu.
Printesa mea iubità as vrea sà fiu o floare... sà mà porti mereu cu tine; sà am o mireasmà
îmbietoare.Cu ce sà-ti cuceresc iubirea care sà fie mereu alàturi de mine... la bine si la
ràu?
DDragostea este o dulce iluzie ce se naste din lumina razelor de lunà... càldura
pàmântului si lacrimile norilor... E o adiere de vânt cu nuantà, un râset de frunze... un
cântec care ràsunà... un drum anume... care te poartà în visele cele mai profunde.Fiecare
gând al meu càtre tine... se va làsa usor din mine... va pleca în zàri si va làsa în urmà un
soare ce-o s-apunà...Si poate tu mà vei uita càci visul trecàtor a fost..., dar tot ce-am spus
e-adevàrat si te-am iubit
neîncetat...#Dragostea este o iluzie opticà ce duce la orbire, o multitudine de calitàti si
chiar defecte înbàlsàmate
într-un trup cu umbre si oglindiri irezistibile ... #Dragostea poate fi TOTUL sau NIMIC...
alegerea iubite, e numai a ta !
Un cer senin cu mii de stele deasupra gândurilor mele departe duse-n depàrtàri... trezind
în mine noi fiori.Un gând trist si dureros, la ce va fi, la ce a fost apasà greu sufletul meu...
cu gândul dus la chipul tàu.S-a îndreptat càtre luminà si clipa aceea a dispàrut luând fiorul
nou nàscut.

0 comments:

Post a Comment